Barton Consulting je specializovanou agenturou zaměřenou na vyhledávání IT a finančních odborníků pro klienty z řad prestižních českých i zahraničních společností. Poskytujeme profesionální služby v oblasti recruitmentu a executive search založené na dlouholetých zkušenostech se zprostředkováním zaměstnání na manažerské i úzce specializované pozice.

Za více než deset let jsme našli nové zaměstnání stovkám odborníků.

V této chvíli aktuálně poptáváme následující pozici:

Asistentka managementu

Naším klientem je renomovaná mezinárodní poradenská společnost, pro kterou nyní hledáme vhodnou kandidátku na pozici Asistentky manažerů a partnerů společnosti.

Vaší náplní práce bude především:

· Kompletní administrativní podpora a organizace času partnerům a manažerům společnosti

· Organizování schůzek, konferencí, konferenčních hovorů, služebních cest, různých dalších aktivit

· Vedení kalendářů jednotlivých manažerů

· Zajišťování letenek, cestovního pojištění, rezervace hotelů pro veškerý management společnosti

· Fakturace, evidence a administrativní zakládání různých projektů

· Zodpovědnost za příchozí a odchozí korespondenci a telefonické hovory

· Příprava dokumentů k jednáním – formátování a finální design prezentací a dalších dokumentů (MS PowerPoint, MS Word)

· Generování a zpracování reportů a tabulek v MS Excel

· Vyúčtování cestovních výdajů a zpracování podkladů k fakturaci

· Komunikace s dalšími odděleními a manažery v rámci společnosti

Jaké požadavky je nutné splňovat:

· SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)

· Min 1-2 roky praxe na pozici asistentky manažerů ideálně ve větší mezinárodní instituci

· Pokročilá znalost AJ, ČJ jako rodilý mluvčí

· Výborná znalost práce na PC: PowerPoint, Excel, Word (bude testováno)

· Excelentní komunikační a organizační schopnosti

· Výborné schopnosti formulovat text, naslouchat, zachytit detaily

· Diskrétnost, zodpovědnost

· Systematický přístup, spolehlivost

Co Vám nabízíme:

· Zázemí silné mezinárodní společnosti

· Velmi zajímavou a zodpovědnou pozici

· Zajímavé finanční ohodnocení

· Nadstandardní balíček zaměstnaneckých výhod (6 týdnů dovolené, stravenky, cafeteria benefity ve výši 27.000 Kč ročně dle vlastního výběru, příspěvek na penzijní a životní pojištění, pružná pracovní doba,…)

· Sídlo firmy s velmi dobrou dopravní dostupností v centru Prahy


Informace o pozici

Společnost
BARTON Consulting s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 32 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura