Barton Consulting je specializovanou agenturou zaměřenou na vyhledávání IT a finančních odborníků pro klienty z řad prestižních českých i zahraničních společností. Poskytujeme profesionální služby v oblasti recruitmentu a executive search založené na dlouholetých zkušenostech se zprostředkováním zaměstnání na manažerské i úzce specializované pozice.

Za více než deset let jsme našli nové zaměstnání stovkám odborníků.

V této chvíli aktuálně poptáváme následující pozici:

Asistentka daňového oddělení

Naším klientem je renomovaná mezinárodní poradenská společnost, pro kterou nyní hledáme vhodnou kandidátku na pozici Asistentky do daňového oddělení.

Vaší náplní práce bude především:

• Příprava interních dokumentů pro daňové oddělení

• Práce s tabulkami v MS Excel, práce s interními databázemi

• Podpora při přípravě a podnání daňových přiznání

• Koordinace plných mocí a smluv

• Komunikace s klienty a různými úřady

• Spolupráce s dalšími odděleními a manažery v rámci společnosti

Jaké požadavky je nutné splňovat:

• SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)

• Min 1-2 roky praxe na pozici asistentky ideálně ve větší mezinárodní instituci

• Komunikativní znalost AJ, ČJ jako rodilý mluvčí

• Výborná znalost práce na PC: MS Excel, Word, Power Point (bude testováno)

• Excelentní komunikační a organizační schopnosti

• Klientský přístup, schopnost dodržovat termíny

• Systematičnost, přesnost, spolehlivost

Co Vám nabízíme:

• Zázemí silné mezinárodní společnosti

• Velmi zajímavou a zodpovědnou pozici

• Zajímavé finanční ohodnocení

• Nadstandardní balíček zaměstnaneckých výhod: 6 týdnů dovolené, iPhone, stravenky, cafeteria benefity ve výši 27.000 Kč ročně dle vlastního výběru (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, zážitkové aktivity, zdravotní péče, welness), příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek na jazykové kurzy

• Sídlo firmy s velmi dobrou dopravní dostupností v centru Prahy


Informace o pozici

Společnost
BARTON Consulting s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 27 000 – 28 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistentka, Odborný asistent, Office Manager, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.