Skupina Omnicom Media Group je celosvětovým gigantem v oblasti mediálního trhu. V 72 zemích světa pro ni pracuje 9 600 odborníků.

V ČR je prezentována mediálními agenturami PHD, OMD a Attention!Media. Její součástí jsou i týmy zabývající se marketingovým výzkumem a analýzou dat (OMG Research) nebo contentem (FUSE). Díky tomu jsme schopni nabídnout v oblasti marketingové komunikace opravdu vše – od komunikačních plánů a nastavení strategie, přes efektivní nákup médií a PPC kampaně, až po product placement nebo správu sociálních sítí.

A daří se nám to, jsme držiteli několika významných ocenění.

Více o nás na Proudly.cz nebo Omnicommediagroup.cz.

Junior Media Planner - online / offline

Ve zkratce

Co děláme - vymýšlíme, plánujeme a realizujeme mediální kampaně – online i offline.

Co neděláme - netočíme TV spoty a nenavrhujeme bannery - na to jsou kreativní agentury, jejichž výtvory právě my posíláme do světa.

Jsme markeťáci a analytici, trochu kreativci, kteří hledají nové cesty k cílovým skupinám. Čísla a nápady zároveň.

Jak se můžeš stát jedním z nás

Nepotřebujeme předchozí zkušenost s marketingem, ani teoretické znalosti. Potřebujeme tvůj zájem, energii a snahu se to naučit. Aktivně, třeba i samostudiem, nejen pasivní účastí na školení.

Nejdříve tě zařadíme do našeho talent poolu. Strávíš 2 x 3 měsíce v nejdůležitějších odděleních naší firmy a naučíš se celý proces. Prakticky i teoreticky, máme propracovanou interní akademii.

Poté se už jako řádný člen některého z našich týmů budeš specializovat buď na péči o klienty a kampaně v klasických médiích, nebo na online.

Budeš začínat od píky. Není to jednoduché a chce to trochu času a energie dostat se k vlastním projektům. Ale za pár let můžeš vést celou agenturu jako Štěpán, šéf OMD.

Nenabízíme stáž ani brigádu. Je to práce na plný úvazek a dlouhodobě. Máš odvahu?

Co budeš u nás dělat?

Záleží na tom, co tě víc baví a co ti víc jde.

Pokud jsou to čísla a analýza, budeme tě spíš směřovat do online. Můžeš plánovat digi kampaně, nebo se podílet na jejich realizaci nákupem reklamního prostoru, PPC optimalizací, nastavováním placených kampaní v social media nebo můžeš být náš odborník přes SEO.

Pokud je to spíš komunikace anebo jsi víc kreativec než analytik, tak se můžeš přesunut do našeho oddělení Client service a být hlavní kontaktní osobou našich klientů, vytvářet s nimi nejefektivnější mediální kampaně podle mediálního chování cílové skupiny, soutěžit v tenderech o ty nejlepší zakázky, hlídat rozpočty a vymýšlet ve spolupráci s naší kreativní agenturou Fuse i nové cesty k „cílovce“.

Bez ohledu na pozici budeš určitě zpracovávat analýzy, statistiky, přehledy, reporty. Je to solidní věda a bez dat se neobejdeme.

A při tom všem budeš nasávat novinky na mediálním trhu (technologie, strategie, konkurence), abychom byli stále mezi nejlepšími.

Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu a dostaneš hodně příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou srdcovka.

Začít můžeš ihned.

Co bys měl/a umět?

Především by ti to mělo myslet analyticky a měl/a bys být schopen/na najít logiku tam, kde skutečně je. Anebo odhalit, že tam žádná není.

Také bys měl/a umět výsledky a výstupy přetavit do srozumitelné a smysluplné prezentace, kterou (když budeš mít odvahu) můžeš odprezentovat u klienta. Zkušenost je vítaná, ale předpoklady a odvaha nám budou taky stačit.

Používáme hodně nástrojů a mediálních SW, ale neobejdeme se bez Powerpointu a Excelu, ty musíš znát (na standardní VŠ úrovni).

Náš byznys je postavený na češtině, to je „must“. Ale neobejdeme se ani bez angličtiny, kterou používáme při komunikaci s naší centrálou a při tvorbě prezentací.

A hlavně by tě to mělo bavit. Média a tak… Zájmem a snahou se dá nahradit zkušenost, kterou nutně nepotřebujeme. I když ji ani nezatracujeme. Prostě jsme otevření různým možnostem!

Co za to?

Hodně se naučíš, ať už praxí, externími či interními kurzy či od zkušených kolegů.

Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž výrobky dost možná sám/a používáš.

Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžeš ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na tebe i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.

Dva týdny placeného celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – takže když například státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend.

Taky vzděláváme, jezdíme na teambuildingy, rozdáváme stravenky, přispíváme na lítačku, platíme soukromé hovory, o notebooku nemluvě. Občas společně posnídáme nebo oslavíme narozeniny.

Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na www.welcometothejungle.com/cs nebo na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledej Omnicom Media Group CZ nebo OMD Czech).

Líbíme se ti? Ozvi se nám prostřednictvím tohoto portálu a přilož CV / odkaz na LinkedIn.


Informace o pozici

Společnost
Omnicom Media Group, s.r.o.
Adresa
Lomnického 1705/9, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Media Planner, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: vozíčkáři.