Baví Vás právo a ekonomie? Chce se učit od těch nejlepších?

Nyní máte možnost pracovat v mezinárodní brokerské společnosti, která hledá zodpovědnou a cílevědomou osobu na pozici Compliance Officer.

Hledáme šikovného člověka, který zvládá administrativu a zajímá se o právo. Budete řešit s klienty různé případy, takže komunikace Vás nemine. Dále se budete starat o náš office, kde zajistíte případné objednávky a podobně. Dále budete posílat reporty ČNB a jiné.

Co požadujeme?

Loajální přístup v rámci naší společnosti.

Plynulou angličtinu, protože je důležité se s kolegy v zahraničí správně domluvit.

Odolnost vůči stresu.

Vzdělání nejlépe v oboru práva či ekonomie.

Chuť vzdělávat se.

Na co se můžete těšit?

Nabízíme stabilní pracovní místo v lukrativní části Prahy.

Dále moderní kanceláře, PC a pracovní telefon.

Nejlepší tým, který Vám bude vždy připraven poradit.

Dále různé benefity a možnost zahraniční stáže.

Možnost kariérního růstu.

Pokud se Vám tato pracovní pozice líbí, tak ihned posílejte svůj životopis.

Rádi se s Vámi sejdeme osobně.


Informace o pozici

Společnost
RELIANTCO INVESTMENTS LTD, organizační složka
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Ekonom, Financial Controller, Odborný asistent, Risk Manager, Konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, pozice je vhodná pro absolventy.