Management consult je konzultační společnost, která poskytuje svým klientům služby v oblasti personálního poradenství. Svým firemním klientům nabízíme řešení v oblasti vyhledávání zaměstnanců, realizaci Assessment Centre, outplacement a psychodiagnostiku. Nabízíme profesionální, individuální přístup ke každému firemnímu klientovi i kandidátovi.

SERVICE DESK SPECIALIST - centrum Prahy

Pro mezinárodní společnost působící v oboru bankovnictví a finančních služeb hledáme kandidáta na pozici „Service Desk Specialist“. Místo pracoviště je v centru Prahy. Jedná se o jednosměnný provoz (po – pá).

Hlavní zodpovědnosti:

  • Komunikace (telefonicky, e-mailem) s držiteli bankovních karet, se servisními partnery.
  • Zajišťování uživatelské podpory držitelů bankovních karet.
  • Analýza oznámených problémů, jejich řešení.
  • Kontrola sítě bankomatů v interním systému.
  • Podpora počáteční konfigurace bankomatů.
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti.

Požadavky:

  • Ukončené SŠ / VŠ vzdělání
  • 1 až 2 roky praxe v oblasti zákaznického servisu, HelpDesk
  • Aktivní znalost českého jazyka slovem i písmem
  • Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Dobrá znalost MS Office (MS Word, MS Excel)
  • Technická orientace
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Zákaznická orientace
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Ochota učit se něco nového, nové interní systémy
  • Schopnost práce pod tlakem

Klient nabízí:

  • Zázemí silné mezinárodní firmy
  • Práci v příjemném kolektivu
  • Stabilní zaměstnání
  • Velmi dobré mzdové ohodnocení, benefity
  • HPP, smlouva na dobu neurčitou

Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis. Vámi zaslané materiály považujeme za důvěrné a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů a v souladu s GDPR.

Management consult, s.r.o.
Revoluční 13
110 00 Praha 1
tel.: +420 224 803 323
http://www.managementconsult.cz


Informace o pozici

Společnost
Management consult, s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Management consult, s.r.o.