Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodních sítí Caritas Internationalis a Caritas Europa. V zahraničí působí v řadě sektorů - zdravotnictví, sociální péče, vzdělávání, zemědělství, obživa, apod.
Pozice finančního koordinátora přináší příležitost být v intenzívním kontaktu s našimi zahraničními misemi a partnery a dělat zodpovědnou a respektovanou práci v angličtině. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s programovým manažerem/ desk officerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektů.

Pozice finanční koordinátor otevírá kariéru v oblasti rozvojové spolupráce a humanitární pomoci v rámci stejnojmeného odděleni, které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s programovým manažerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektů.

Finanční koordinátor/ka

I. Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční koordinátor/ka

Typ pozice (úvazek): plný úvazek

Nadřízený: Finanční manažer

Očekávaná délka zaměstnání: na 1 rok s možností prodloužení až na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: ihned

II. Popis pracovních povinností

Finanční administrace (80 %)

· Podílí se na připravování rozpočtů nových projektů a jejich změnách, kontroluje dodržování pravidel donorů a správnost

· Pravidelně aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtu

· Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a z misí. Odpovídá za online archiv dokladů

· Připravuje finanční transfery na mise/partnerům

· Kontroluje dodržování podílu spolufinancování partnerů i spolufinancování vlastní týkající ve všech projektech v rámci programu

· Připravuje finanční vyúčtování projektů pro donory

· Podílí se na přípravě a průběhu interních a externích finančních auditů

· Připravuje přehled finanční výkonnosti programů

Projektová administrace (20 %)

· Podporuje programového manažera/vedoucího mise při administraci projektů

· Dělá revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření

· Připravuje podkladové materiály pro reportování donorům a jejich archivace

· Komunikuje ohledně dat s protějšky/partnery v terénu

· Připravuje střednědobé/výroční zpráv pro donory

III. Potřebná kvalifikace a požadavky

· Požadované vzdělání: Ekonomický obor, popř. současný student university

· Požadovaná praxe: Dva roky na obdobné pozici (lze nahradit i absolvovanými stážemi nebo prací na dobrovolnické pozici)

· Požadované dovednosti:

· Výborný písemný i mluvený projev (v češtině i angličtině)

· MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)

· Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty

· Orientace na detail

· Schopnost pracovat samostatně i v týmu

· Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu

· Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR

· Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

IV. Nabízíme

· odpovídající finanční ohodnocení

· projektové bonusy

· půlroční odměny

· zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem

· příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz

· žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)

· 5 týdnu dovolené

· 2 dny sick days

· 2 dny home office

· flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě)

· stravenky v hodnotě Kč 100,-/den

· bonusy/prémie

· zvýhodněná cena na Multisport kartu

· mobilní telefon, notebook

· vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)

· společné firemní akce

Jak se přihlásit:

Pokud Vás tento inzerát zaujal, pošlete nám svůj životopis společně s krátkým motivačním dopisem.


Informace o pozici

Společnost
Charita Česká republika
Adresa
Vladislavova 1460/12, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, jiné
Zadavatel: Nezisková organizace

Charita Česká republika, Barbora
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.