Asistent/ka ekonomického zaměření - 201917AD

Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 3 hledáme vhodné kandidáty/tky.

Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxi v obchodní činnosti, znalost administrativy, znalost účetní problematiky, praxi na podobné pozici min. 1 rok, znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), pokročilou znalost AJ ( slovem i písmem ), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, zájem o práci s číselnými údaji.

Vaším hlavním úkolem bude: práce v obchodním oddělení, zpracování obchodních ukazatelů na základě spolupráce s účetním oddělením (náklady, výnosy, spolupráce na přípravě rozpočtu, reporting výsledků do zahraničí apod.) zpracování příslušné administrativní agendy, jednání s mateřskou společnosti, řešení samostatných úkolů, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující zahraniční společnosti, příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, maximální využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned. R.č.: 201917AD


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 33 000 – 38 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Analytik prodeje, Asistentka, Finanční analytik, Obchodní asistent, Referent, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.