Jsme stabilní česká společnost Bonita Group Service s.r.o. a specializujeme se na výrobu a montáž dětských hřišť. Těší nás vytvářet úsměv na dětské tváři a zajišťovat dětem bezpečné prostředí.

Jste komunikativní, asertivní a akční? Organizačně schopní? Baví vás práce v administrativě?

Hledáme člověka, který nám pomůže vyřizovat nutnou administrativu obchodního oddělením, komunikovat se zákazníky, řešit jejich požadavky, přání i reklamace. Bude cennou oporou obchodníkům a pomáhat s koordinací marketingových aktivit.

Náplň práce:

Práce v informačním systému

Řešení procesu reklamací a servisu našich hřišť

Podpora obchodníkům (zadávání objednávek, zpracování poptávek a tvorba cenových nabídek)

Tvorba reportů

Řešení požadavků zákazníků (telefonicky i emailem)

Požadavky:

Dobrá znalost Excel, Word

Organizační schopnosti a smysl pro řád

Komunikativnost, empatie a logické myšlení

Aktivní přístup při řešení nahodilých situací

Pracovní doba: 8 – 16.30 hod

Co nabízíme:

Zajímavou a různorodou práci v týmu, která dává smysl

Příjemné prostředí v nově vybudovaném zázemí společnosti

Možnost učit se novým věcem

Vstřícný a přátelský kolektiv

Stravenky a potřebné technické vybavení

Pokud splňujete výše uvedené, neváhejte nám zaslat životopis v českém jazyce.


Informace o pozici

Společnost
Bonita Group Service s.r.o.
Adresa
Drásov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 24 000 – 27 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Marketing, Pracovník back office, Asistentka, Pracovník reklamačního oddělení, Referent, Administrativní pracovník, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Bonita Group Service s.r.o., Šárka Marčíková
775 564 015