Společnost 3E PROJEKT, a.s. podniká v oboru (nejen) gastronomie už téměř 20 let. Na začátku byli tři členové jedné rodiny, hodiny a hodiny nekončící práce, ale také schopnosti, odvaha a oddanost myšlence. A stejně jako kdysi, ani teď se neomezujeme pouze na jeden obor. Zastřešujeme síť podnikatelských aktivit, jako jsou gastronomické provozy, sítě restaurací a heren, pohybujeme se ve světě pronájmu a správy nemovitostí, nových technologií, lokálních gastroprojektů a máme vlastní minipivovar. Podařilo se nám spojit výhody rodinné firmy se stabilitou, zázemím a zkušenostmi velké společnosti.

Kariérní posun a růst je u nás nejen možný, ale také žádoucí. Jsme otevření novým nápadům, dáváme každému možnost využít svůj talent, nadání a schopnosti. Každý, kdo se připojí ke společnosti 3E PROJEKT, a.s., dostává příležitost být slyšet.

Více informací o nás se dozvíte na https://3ekariera.cz/.

Vedoucí kanceláře výkonné ředitelky

Už jste někdy měli příležitost spolupodílet se na vedení společnosti? Plnit úkoly majitelů společnosti? Mít na starosti svěřené agendy a ty si zpracovat od začátku do konce? My pro vás takovou příležitost máme. Naše společnost má široký záběr činností od gastro provozů, přes pivovarnictví a loterijní činnost a v neposlední řadě po správu nemovitostí, a to po celé ČR.

Co u nás budete dělat

  • Koordinovat tým odborných ředitelů
  • Vést právní agendu (kontrolovat smlouvy a komunikovat s firemním právníkem)
  • Řešit operativní záležitosti spojené s běžným chodem společnosti (státní správa nás zaměstnává neustále)
  • Spolupodílet se na obchodních plánech útvarů a strategii celé společnosti

Co my budeme dělat pro Vás

  • Nabízíme pozici, která Vám umožní profesně růst
  • Budete mít k ruce skvělé kolegy, kteří Vám pomohou poznat společnost
  • Oceníme (i finančně!) zodpovědnost a poctivou práci

Takže pokud jste...

  • vysokoškolsky vzdělaní nejlépe v oboru práva, popř. ekonomiky a managementu
  • máte praxi s obdobnými činnostmi (alespoň 5 let)
  • máte profesionální vystupování, prezentační a organizační schopnosti, důraz na efektivitu
  • Vaše angličtina je na komunikativní úrovni
  • aktivní řidič (sk. B)

ozvěte se nám. Pošlete svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat ohledně dohodnutí se na osobním setkání. Předpokládaný nástup je od května 2019, ale rádi si i na Vás počkáme.

Jak bude vypadat Váš nástup?

Nejprve se detailně seznámíte se všemi útvary a činnosti, prostě dokonale navnímáte celou společnost. Poté dostanete na starost vybrané právní agendy. Budete se aktivně účastnit porad vedení, budete v neustálém kontaktu s výkonnou ředitelkou a majiteli společnosti a začleníte se postupnými krůčky do celého dění ve společnosti. Stanete se pravou rukou majitelů společnosti s kompetencemi a zodpovědností k plnění úkolů a budete mít jejich podporu.


Informace o pozici

Společnost
3E PROJEKT, a.s.
Adresa
Mjr. Nováka 1490/14, Ostrava – Hrabůvka
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Vrcholový management, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

3E PROJEKT, a.s., Marcela Olchavová
733 229 469