Máš zájem pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti? Jsi komunikativní a rád se učíš nové věci?
Staň se členem dynamického týmu mezinárodní společnosti působící v oblasti inkasa a managementu pohledávek.

Nabízíme Ti zajímavou práci, během které můžeš získat velké množství odborných znalostí z více oblastí.
Zdokonalíš si komunikační dovednosti, naučíš se argumentovat a zvládat konfliktní situace. Tyto dovednosti budou pro Tebe užitečné nejen v práci, ale dokážeš je využít i v běžném životě.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE INKASNÍHO ODDĚLENÍ

Hledáme člověka se schopností, ochotou a nadšením učit se novým věcem...

Co u nás získáš?

  • Jistotu dlouhodobého zaměstnání v jedné z předních společností v oboru vymáhání pohledávek
  • Práce na plný úvazek
  • Vstupní školení
  • Vzdělávání v oboru, pravidelná školení
  • Práci v šestičlenném týmu
  • 25 dnů dovolené
  • Stravenky 100 Kč denně
  • Náborový příspěvek ve výši 6000,- Kč
  • Roční příspěvek na dopravu / Příspěvek na penzijní připojištění
  • Odměňování formou bonusového systému
  • Firemní aktivity (Teambuildingy)
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Nástup možný ihned

A navíc:

  • Naučíme Tě komunikovat s dlužníkem a hledat nejlepší řešení pro úhradu jeho závazku akceptovatelné pro všechny zúčastněné strany
  • Nabízíme pozici vhodnou pro začínající kariéru absolventa střední školy

Tvojí náplní práce bude:

  • Písemný kontakt s dlužníky, věřiteli a třetími osobami
  • Navrhování řešení k vyrovnání závazků dlužníka
  • Sjednávání dohod na úhradách
  • Zpracování odchozí a příchozí pošty a administrativy s tím související

Co požadujeme za dovednosti:

  • Psaní obchodního / formálního dopisu (obecná znalost)
  • Písemný projev na úrovni
  • Vstřícný a empatický přístup v písemném i osobním kontaktu
  • Dobré komunikační a argumentační dovednosti
  • Rychlé psaní na klávesnici výhodou
  • Protýmový přístup k práci

Informace o pozici

Společnost
EOS KSI Česká republika, s.r.o.
Adresa
Novodvorská 994/138, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 20 000 – 24 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Specialista pohledávek, Pracovník back office, Specialista splátkového prodeje
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.