Rádi byste našli práci, kde Vám dají prostor pro Vaši osobní realizaci a kariérní růst?

Hledáte práci, kde se budete profesně posouvat dál, a kde nezůstanete rok na jedné pozici?

Právě Vás hledáme. Nabízíme dlouhodobou spolupráci, profesní růst a dobré finanční ohodnocení.

Náplň práce:

- budování a další rozvíjení velmi dobrých vztahů se zákazníky firmy

- jednání s klienty v sídle firmy (telefonické, emailové, osobní)

- support klientských požadavků, registrace zákazníků

- spolupráce se zkušenými kolegy v teamu

- aktivní růst v rámci společnosti - účast na školení, zkouškách, zahraničních stážích

- evidence dokumentů v CRM systému

- budování vztahů a partnerství s klienty, setkávat se s nimi na osobních schůzkách a udržovat vazby telefonickou formou

Požadujeme:

- řádně ukončené SŠ/SOU/VOŠ vzdělání

- samostatnost, spolehlivost

- uživatelskou znalost práce na PC - velmi lehká administrativní činnost

- dochvilnost a aktivní přístup k práci

- cizí jazyk výhodou - ne podmínkou!

- trestní bezúhonnost

- chuť stát se profesionálem v oboru - jdeo junior pozici s budoucím karierním růstem

Nabízíme:

- zajímavou a různorodou práci na HPP

- vysoké finanční ohodnocení (FIX + bonusy) po krátkém zapracování

- práci v příjemném a pohodovém pracovním týmu

- pobočku mezinárodní stabilní společnosti v Praze

- velmi moderní a atraktivní pracovní prostředí

- občerstvení na pracovišti

- možnost výrazného osobního a profesního rozvoje - pozici s karierním růstem

- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem

Jak se přihlásit?

Vaše strukturované životopisy zasílejte, prosím, pomocí odpovědního formuláře. Nezapomeňte uvést nejbližší termín nástupu a telefonický kontakt na Vás. Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete v krátkém čase kontaktováni pro sjednání osobní schůzky. Pokud bychom se Vám neozvali do 10 dnů, nepostoupili jste do užšího kola výběru. Vyrozumění o nezařazení do výběrového řízení nerozesíláme.
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.


Informace o pozici

Společnost
Bernstein Bank
Adresa
Pražákova 1008/69, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Slovenština (Výborná)
Plat
Plat: 18 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Marketingový výzkum, Promotér
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.