Komunikuješ rád s lidmi, jsi empatický a cílevědomý? Máš chuť na sobě neustále pracovat a posouvat se kariérně výš? Nabízíme ti práci v mladém kolektivu, kde jsme spíše přáteli než kolegy.

Na co se můžeš těšit?

- aktivní spolupráce na růstu ambiciózní společnosti, která je jedničkou na kapitálovém trhu

- přátelské a podporující vedení

- každodenní zlepšování komunikačních schopností

- finanční bonusy a odměny, multisport karta

- rychlý kariérní růst s možností práce v zahraničí

- široká možnost osobního a profesního rozvoje, nabídka školení

- fixní plat 25 000 Kč + prémie a bonusy, po zapracování je možný výdělek až 45 000 Kč

Náplň práce?

- administrativní činnost

- aktivní komunikace s klienty po telefonu, e-mailu a prezentace společnosti na osobních jednáních

- budování dlouhodobých vztahů s klienty

- vyřizování požadavků přidělené manažerem

Co bys měl splňovat?

- ukončené SŠ vzdělání – vhodné i pro absolventy

- dobré obchodní a prezentační schopnosti, profesionální vystupování

- ochota učit se novým věcem a pracovat sám na sobě

- odpovědnost, samostatnost a dobrá organizace práce


Informace o pozici

Společnost
Equlibrum TRADE s.r.o.
Adresa
Tuřanka 1519/115a, Brno – Slatina
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 22 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Asistentka, Marketingová komunikace
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.