MetLife Europe d.a.c. je dceřinou společností MetLife, Inc., již déle než 140 let pečuje o 100 miliónů zákazníků ve více než 50 zemích světa. Na českém trhu působíme od roku 1992 a nabízíme širokou škálu kvalitních produktů životního, úrazového a skupinového pojištění, které se osvědčily v mnoha zemích světa a jsou schopny uspokojit požadavky klientů všech věkových kategorií. Více informací najdete na stránkách www.metlife.cz

Specialista/ka administrativy v týmu správy pojistných smluv

Do našeho týmů správy pojistných smluv hledáme dvě nové kolegy/ně, můžete být jedním/nou z nich!

Máte chuť:

  • zpracovávat veškerou agendu spojenou s pojistnou smlouvou po celou dobu jejího trvání – změny, ukončování
  • pracovat ve specifických programech společnosti určených ke správě pojistných smluv
  • komunikovat s klienty, pojišťovacími poradci, makléři
  • spolupracovat s dalšími odděleními pojišťovny
  • participovat na projektech souvisejících s činností oddělení správy pojistných smluv

Budeme si rozumět když:

  • máte SŠ vzdělání s maturitou
  • jste středně pokročilý/á uživatel/lka Microsoft Office (Word / Excel / Outlook)
  • je vám vlastní pečlivost a můžeme se na Vás spolehnout
  • rádi pracujete v týmu, ale umíte se i samostatně rozhodovat
  • nabízíte alespoň základní znalost anglického jazyka (možost svou znalost rozvíjet na kurzech AJ hrazených zaměstnavatelem přímo na pracovišti)
  • nám můžete nabídnout alespoň základní znalost oboru pojišťovnictví, ale není to nutnost, spíše výhoda

U nás získáte:

  • možnost profesionálního a osobního růstu v mezinárodní společnosti
  • šanci získat praxi v zajímavém oboru pojišťovnictví
  • příležitost učit se novým věcem v praxi - adaptační plán a školení pro každého nového zaměstnance
  • zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu 25 let
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv inspirativních kolegů, ochotných pomoci
  • pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio přímo nad stanicí Metra
  • širokou nabídku benefitů (roční MHD jízdné, stravenky v hodnotě 110 Kč, Multisport kartu a zdarma občerstvení na pracovišti, jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem, masáže na pracovišti)

Na co se nyní od vás těšíme:

  • až nám zašlete aktuální profesní životopis
  • až připojíte krátký motivační dopis, kde nám prosím sdělte i vaši rámcovou platovou představu a termín možného nástupu.

.


Informace o pozici

Společnost
MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku
Adresa
Purkyňova 2121/3, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku, Petra Dolejšová