Pro našeho klienta, mezinárodní finanční společnost, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

PEOPLE DEVELOPMENT MANAGER,

který bude součástí menšího týmu HR.

Požadujeme:

- VŠ vzdělání ideálně v oblasti lidských zdrojů/andragogiky
- relevantní praxe a přehled v oblasti HR a People Development
- kreativitu, schopnost plánovat, zavádět a realizovat nové, orientaci na výsledky
- velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem + znalost francouzského jazyka velkou výhodou
- výborné organizační dovednosti a komunikační schopnosti
- analytické a koncepční myšlení, lidský přístup
- samostatnost a zodpovědnost

Náplň práce:

zodpovědnost především za 3 základní oblasti:

Training

- zodpovědnost za strategii učení, rozvoje, tvorba a rozvoj vzdělávacích programů v rámci organizace (hard skills & soft skills),
- e-learningové nástroje, zákonná školení, hodnotící pohovory, nastavení plánu školení, organizace školení,
- kreativní tvorba nových nástrojů vzdělávání,

PROJEKTY / STRATEGIE / NOVÁ INICIATIVY:

-
projekty strategie a nové iniciativy – nutná praxe
- nastavení a implementace programů pro rozvoj zaměstnanců
- plán dalšího vzdělávání, rozvoj a potenciál zaměstnanců, benefiční programy
- plánování a péče o zaměstnance
- zavedení nové platformy pro hodnocení zaměstnanců a další nástroje (úzká spolupráce se skupinou)
- implementace nové platformy o hodnocení – migrace programu ze zahraničí
- projektové plánování, účast na projektech
- komunikace napříč společností a centrálou v zahraničí
- spolupráce s místními nebo mezinárodními partnery v oblasti People Development

Administrativa:

- řízení a příprava rozpočtu, sledování výdajů
- zajištění veškeré administrativní agendy spojené se školením
- komunikace s externími dodavateli
- reporting, administrativa spojená s chodem oddělení, další ad hoc záležitosti

Nabízíme:

- půlroční finanční bonus
- 5 týdnů dovolené
- jazykové kurzy v rámci pracovní doby (angličtina nebo francouzština)
- možnost výběru odborných školení dle vlastních preferencí
- stravenky, Cafeteria benefity, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…)
- příspěvek na penzijní připojištění
- skvělé firemní a charitativní akce, apod


V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zasílejte Váš strukturovaný životopis v Čj a Aj. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte a telefonické spojení na Vás.


Informace o pozici

Společnost
POPA
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Francouzština (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Personalistika a HR, Specialista pro odměňování a benefity, Personalista, Trenér/školitel, HR specialista, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura