Na hlavní pobočku studia Digitální vzpomínky přijmeme na plný úvazek managera pobočky, který bude reprezentovat naši kancelář pro kontakt se zákazníky a zajišťovat základní administrativní chod celé provozovny.


Nabízíme:

  • administrativní práci v přátelském kolektivu menší “rodinné” firmy,
  • kontakt se zajímavými historickými materiály,
  • velmi dobrou dostupnost MHD (kancelář se nachází v těsné blízkosti stanice metra Kačerov),
  • možnost pohyblivého začátku každého pracovního dne dle aktuální domluvy (od 9:00 resp. od 10:00).

Požadujeme:

  • příjemné vystupování,
  • pečlivost, důslednost, smysl pro detail,
  • obchodního ducha,
  • pozitivní vztah k technice,
  • znalost MS Excel.

Náplň práce:

  • přijímání objednávek a vydávání hotových zakázek,
  • práce se zákaznickým systémem,
  • vyřizování telefonických a emailových dotazů zákazníků,
  • příprava hotových zakázek pro odeslání přepravní službou,
  • přidělování zakázek pracovníkům digitalizace,
  • dohled nad provozem pobočky.

Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Vaši odpověď!


Informace o pozici

Společnost
Avantica s.r.o.
Adresa
Čerčanská 2054/4, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Avantica s.r.o., Petr Coch
732 717 947