Patříme mezi jednu z největších společností ve velkoobchodní IT distribuci v ČR a na Slovensku. Propojujeme výrobce jako Hewlett Packard, Samsung, Acer, Canon a mnoho dalších a prodejce např. Alza, Datart, Electro World...

Odbornost našich lidí a masivní základna prodávaného sortimentu je naší velkou konkurenční výhodou. Proto do našich řad hledáme IT nadšence, týmové hráče, kreativce a tahouny.

Pro posílení našeho týmu přijmeme kandidáta na pozici

Asistentka pro obchodní oddělení

Co budeš dělat?

  • administrativní podporu našeho obchodnímu týmu
  • zpracovávat obchodní administrativu spojenou s obchodními případy např. faktury, dobropisy, pohledávky
  • komunikovat se zákazníky o produktech, objednávkách, reklamacích, kreditech atp.
  • starat se o databázi zákazníků
  • řešit operativní požadavky
  • reportovat a zpracovávat data v IS a CRM

Pracovní doba: 8:30 - 17:30h

Nástup: červenec 2019

Oceníme tyto zkušenosti a vlastnosti

  • praxi na obdobné pozici nebo na administrativní pozici
  • zkušenosti s podporou obchodního týmu výhodou
  • znalost účetního ekonomického minima - faktura, dobropis, zápočet atp.
  • znalost MS Office, zejména Outlook a Excel
  • příjemný projev a vstřícné vystupování
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, preciznost

Pro méně zkušenější kandidáty máme připravený adaptační plán postupného zaškolování.

Co ti eDečko umožní a nabízí?

  • jistota- pravidelně se umisťujeme v TOP 3 největších distributorů IT v Česku
  • tradice - pravidelně se umisťujeme v CZECH TOP 100 nejvýznamnějších firem v Česku
  • budeš pracovat s nejmodernějšími produkty na IT trhu
  • budeš mít prostor pro profesní rozvoj a získávání cenných zkušeností
  • budeš pracovat v neformálním a týmovém prostředí
  • získáš řadu skvělých benefitů (cafeteria, AJ zdarma na pracovišti, stravenky, 1 týden volna navíc, týmové akce a další)
  • mrkrni na eDečko na kariérní web tovje.edecko.cz

V případě, že tě nebudeme kontaktovat do 10 dní od přijetí životopisu, byla ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi. Děkujeme za pochopení.

Těšíme se na tvůj profil!

Tvůj HR tým eD


Informace o pozici

Společnost
eD system a.s.
Adresa
Na strži 1702/65, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel