Fokus Praha již od roku 1990 nabízí komplexní komunitní péči lidem s dlouhodobým duševním onemocněním a jejich blízkým. Sdružujeme psychoterapeuty, socioterapeuty, pracovní terapeuty, psychology, sociální pracovníky a další pracovníky včetně dobrovolníků. Budujeme naše služby dle současných trendů a aktivně se podílíme na změně systému péče o duševní zdraví v ČR.

Pomáháme lidem s problémy v oblasti duševního zdraví najít cestu ke spokojenému, důstojnému a perspektivnímu životu, protože:

• víme, že psychóza či jiné duševní onemocnění může potkat každého.
• věříme, že se z duševní nemoci dá zotavit.

Máte to taky tak? Pak čtěte dál, možná hledáme právě Vás!

Asistent či asistentka pro centrum Bohnice

Do našeho Centra Bohnice hledáme styčného důstojníka, který bude administrativní podporou řediteli, bude zajišťovat běžné provozní věci a to hlavní -tane se naším ambasadorem a pomůže nám posílit PR a fundraising centra Bohnice.

Co tě čeká?

Administrativně – provozní oblast:

  • Administrativní podpora ředitele Centra.
  • Administrativní zajištění registrací sociálních služeb a jejich vykazování.
  • Projekty a granty – podílení se na tvorbě projektových žádostí a průběžných/závěrečných zpráv, kompletace dokumentů a podkladů.
  • Evidence majetku a jeho pravidelná inventarizace.
  • Zajištění drobných nákupů a případných reklamací.
  • Zajišťování pravidelného školení BOZP, PO a školení řidičů pro centrum Bohnice.
  • Spolupráce s centrálním provozním oddělením (údržba, řešení požadavků na prostory, dohled nad úklidovou pracovnicí).
  • Další ad hoc činnosti související s provozem.

PR a Fundraising:

  • Propagace centra a jeho aktivit (web, komunikace s centrálním PR oddělením, Facebook).
  • Zajištění a realizace osvětových a PR akcí centra.
  • Navazování vztahů s veřejností a potenciálními donory a získávání finančních či jiných prostředků pro potřeby centra.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít?

  • Výbornou znalost práce s PC, Windows, MS Office.
  • Týmový duch a proaktivní přístup se počítá!
  • Samostatnost, rozhodnost, spolehlivost a pečlivost.
  • Výborné komunikační a prezentační schopnosti.
  • Bezvadnou úroveň psaného projevu.


Zkušenosti z obdobné pozice a základní orientace v sociálních službách výhodou.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Práci na 0,5 nebo 1,0 úvazku.
  • Práci, která má smysl.
  • Neformální pracovní atmosféru plnou humoru a pochopení.
  • Tým odborníků, kteří ti kdykoli poradí.
  • Navíc můžeš využít i nabídky interních kurzů z oblasti psychologie a seberozvoje.
  • Dovolená 5 týdnů, možnost čerpat i ve zkušební době.
  • Flexibilní pracovní dobu a dle domluvy Home office.

Náležitosti výběrového řízení:
K ústnímu pohovoru budou vyzváni pouze vybraní kandidáti.

Nástup možný ihned.

Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.


Informace o pozici

Společnost
Fokus Praha, z.ú.
Adresa
Lovosická 440/40, Praha – Střížkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná pro absolventy.