Jsme personálně poradenská společnost zaměřená na Executive search,poradenství v oblasti HR na management a Top pozice. Spolupracujeme s významnými tuzemskými i zahraničními klienty, kterým zajišťujeme komplexní, na míru šitý personální servis. Stavíme na dlouhodobém partnerství jak s klienty - obchodními partnery, tak s kandidáty.

Vedoucí uživatelské podpory

Pro našeho významného klienta, z oblasti bankovního sektoru a pojišťovnictví, v současné době exkluzivně obsazujeme pozici Vedoucí uživatelské podpory.

Náplň práce:

  • Příprava a řízení rozvojových akcí a projektů v oblasti uživatelské podpory
  • Zodpovědnost za organizaci práce a technické vedení a motivaci týmu uživatelské podpory (cca 40 lidí)
  • Zodpovědnost za řešení všech tiketů uživatelů v tiketovacím systému, plnění SLA
  • Spolupráce s externími dodavateli ajejích řízení
  • Kontrola analýzy ekonomičnosti provozu a procesů
  • Návrh a zavádění změn interních procesů

Požadujeme:

  • Technické znalosti a zkušenosti z následujících oblastí:
  • správa koncových zařízení,
  • asset management,
  • tiskové služby,
  • prostředí MS SCCM,
  • mobilní zařízení MDM,
  • testování provozní a kancelářské aplikace,
  • nákup koncové výpočetní techniky včetně periferií,
  • zajištění provozu, opravy a obnovy koncové výpočetní techniky včetně periferií,
  • instalace SW na koncových stanicích, nákup a distribuce spotřebního materiálu,
  • ITIL procesy a informační bezpečnost,
  • projektové metodiky
  • Alespoň 3 roky pracovní zkušenosti s vedením středních a velkých ICT týmů
  • Zkušenosti s podporou provozu
  • Středoškolské vzdělání / Vysokoškolské vzdělání výhodou
  • Trestní bezúhonnost
  • Anglický jazyk na úrovni B1
  • Asertivita, orientace na výsledek, iniciativa
  • Analytické myšlení, zaměření na detail

Nabízíme:

  • Práci s nejmodernějšími technologiemi, do kterých neustále investujeme
  • Zázemí velké a stabilní společnosti
  • Motivující pracovní ohodnocení
  • Možnost dál se profesně rozvíjet a vzdělávat se v oboru
  • Široký program zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, 3 sick days, den na dobrovolnickou činnost, komplexní cestovní pojištění, příspěvek na stravování a další zajímavé benefity)

Lokalita:Praha 8

Nástup: ihned/dle dohody

V případě Vašeho zájmu nám neváhejte zaslat Vaše CV.


Informace o pozici

Společnost
BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
Adresa
okres Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o., Michaela Vejsadová