V eManu rozumíme chytrým zařízením. Umíme vymyslet a realizovat jak šikovné mobilní nebo webové aplikace, tak i úplná softwarová řešení. Naše produkty denně používají miliony lidí. Jsme česká firma a sídlíme v Praze, další kanceláře pak máme v Plzni, Hradci Králové a Mladé Boleslavi. Pracujeme na velkých projektech například pro ŠKODA AUTO, Honeywell, E.ON, ČSOB, Allianz, Edenred, MND nebo Autodesk. Neustále se držíme na vývojářské špičce a nebojíme se nových výzev. Věříme, že můžeme lidem díky chytrým technologiím ulehčit a obohatit život. A to dává naší práci smysl.

Support Manager

Baví tě oblast podpory a provozu aplikací? Rozjíždíme novou jednotku a hledáme někoho, kdo zvládne řešit každodenní operativu a zároveň se bude aktivně podílet na zlepšování interních procesů a metodiky. V současné chvíli mluvíme o šesti aplikacích v segmentech utility, banking, automotive nebo industry 4.0. Zvládneš to? Dej nám vědět!

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?

  • Podílet se na fungování jednotky provozní podpory a aplikační podpory
  • Zavádět a udržovat jednotný Service Desk pro celou společnost – Second Line Support
  • Komunikovat s Third Line Support
  • Zajišťovat následnou aplikační a provozní podporu našich aplikací
  • Vést komunikaci se zákazníky
  • Řídit a dodržovat procesy Request fulfillmentu, Incident managementu, Change a Problem managementu
  • Komunikovat požadavky na drobný rozvoj Third Line Supportu
  • Pravidelně reportovat a navrhovat změny
  • Spolupracovat na tvorbě smluvní dokumentace na aplikační a provozní podporu (nastavení podmínek SLA)
  • Řídit přebírání softwaru do aplikační a provozní podpory
  • Plánovat a vést změny v rámci podpory
  • Plánovat a řídit svěřené zdroje

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Máš ideálně 5 let zkušeností s provozováním a servisováním IT aplikací
  • Umíš komunikovat s interním týmem IT specialistů i zákazníkem
  • Zvládneš identifikovat slabá místa v procesech
  • Spolehlivost, stabilita a otevřená komunikace ti rozhodně není cizí
  • Dokážeš řídit tým a spolupracovníky

JAKÉ ZNALOSTI POTŘEBUJEŠ?

  • Máš dobrý přehled v Service Desk nástrojích (JIRA, JIRA Service Desk, ZenDesk, ServiceNow, Redmine, ..)
  • Orientuješ se v metodikách ITSM
  • Znáš ITIL z praxe, pokud máš certifikát, tím líp
  • Znáš SQL z praxe
  • Umíš s nástroji CI/CD (Jenkins, GitLab)
  • Zvládneš dohledat záznamy o incidentech v systému Linux

CO TI NABÍZÍME?

  • Finanční odměnu, se kterou budeš opravdu spokojený/spokojená
  • Práci si můžeš organizovat podle sebe, pro nás je důležitý výsledek
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Po dohodě si můžeš přizpůsobit pracovní dobu tak, jak potřebuješ
  • Homeoffice
  • Notebook, monitor a ergonomické pomůcky
  • Výuku angličtiny a němčiny
  • Školení, konference a možnost proplacení odborných seminářů a kurzů
  • Fajn kolektiv a příjemné pracovní prostředíCelofiremní víkendové akce a teambuildingy
  • Sportovní akce
  • Multisport kartičku
  • Fotbálek, HTC Vive a Xbox v chillout zóně
  • Občerstvení na pracovišti
  • Pravidelné firemní snídaně
  • Partu na pivo a sport

Informace o pozici

Společnost
eMan s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT konzultant, Správce operačních systémů a sítí, Správce aplikačního SW, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

eMan s.r.o., Ondřej Šereš