Contract Administration (CA) je společnost specializující se na outsourcing mzdových služeb a personalistiky, působící v regionu Polsko – Česká republika – Slovensko. CA je market leader ve střední Evropě s více než 300 zaměstnanci a 7 kancelářemi, která má za sebou 25 let nepřetržitého růstu. Je součástí mezinárodní sítě Crowe.

Contract Administration Czech Republic má mzdový tým o 15 lidech a dalších 5 zaměstnanců na chod společnosti. Zaměstnanci CA CR mají možnost poradit se s kolegy v síti Crowe z oblastí daní a finančního účetnictví takřka on-line, sdílíme společně kancelářské prostory.

Recepční/Asistent/ka na poloviční úvazek

V současné době obsazujeme pozici Recepční / Asistent/ka na poloviční úvazek

Náplň práce:

  • Administrativní a organizační podpora pro management a zaměstnance společnosti
  • Celkové zajištění chodu kanceláře a recepce (organizace schůzek a jednání, vyřizování telefonátů, zajištění poštovní agendy, zajištění videokonferencí, evidence majetku,objednávka kurýrů)
  • Zajištění služeb od externích dodavatelů (např. občerstvení pro firemní akce, objednávky kancelářských potřeb aj.)
  • Přijímaní návštěv (uvedení do zasedací místnosti, nabízení nápojů a občerstvení)
  • Kuchyňka a toalety (udržovat v čistotě)
  • Zajištění agendy služebních cest
  • Udržování přátelské atmosféry na pracovišti

Nabízíme:

  • Zkušenost z profesionálně fungující mezinárodní společnosti. Každodenně budete pomáhat zkušeným kolegům z různých oddělení a budete spolupracovat s kolegy z jiných zemí.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Zajímavou a pestrou práci v příjemném kolektivu.
  • Prostor pro seberealizaci, novým nápadům jsou dveře otevřeny.
  • Přátelské prostředí plné zajímavých lidí.

Požadavky:

  • Dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem), další jazyky výhodou
  • Profesionální vystupování, komunikační schopnosti, organizační schopnosti, multitasking, proaktivita
  • Chuť se učit a pracovat na sobě

A uděláme vše proto, aby se Vám u nás líbilo :-)


Informace o pozici

Společnost
Crowe
Adresa
U garáží 1611/1, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Profesní/osobní kouč, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Contract Administration s.r.o., Maria Daneková