Baví Vás účetnictví a práce s čísly? Máte logické a analytické myšlení? Do naší české úspěšné společnosti hledáme posilu na pozici samostatná účetní. Potřebujeme již zkušenou účetní, která bude znát podvojné účetnictví a MS Office.

Náplň práce:

· zpracování komplexní účetní agendy

· evidence a kontrola tuzemských i zahraničních faktur a platebních příkazů

· zpracování daní – DPH, daň z příjmů, silniční daň, DPPO

· zpracování účetních závěrek

· spolupráce a komunikace s institucemi, poradci a auditory

· sestavování výkazů a reportů

Požadujeme:

· ekonomické vzdělání (SŠ/VŠ)

· praxe v oboru min. 5 let

· znalost účetních a daňových zákonů, znalost DPH, účtování v hlavní činnosti, sestavování a kontrola měsíčních závěrek, příprava podkladů pro ekonomickou analýzu - sestavování cash flow

· znalost účetního programu Abra výhodou

· uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word)

· spolehlivost, loajalita k zaměstnavateli, vysoké pracovní nasazení, flexibilita, ochota dále se vzdělávat


Nabízíme:

· motivující platové podmínky

· pružnou pracovní dobu

· zázemí silné a prosperující společnosti, kancelář v Brně

· týden dovolené navíc


Informace o pozici

Společnost
FACILITY SERVIS a.s.
Adresa
Uzavřená 3673/5, Brno – Židenice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Hlavní účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

FACILITY SERVIS a.s., Petra Machová