Nokian Tyres - we are a manufacturer of premium tyres, looking for people who can deal with difficult situations and have a strong desire to be the best. We are looking for motivated and skilled employees, as well as future talents who will help us to work on a common success.

HR Coordinator - PART TIME

Kdo jsme?

Nokian Tyres – výrobce prémiových pneumatik. Jsme finská společnost, která jako první na světě vyvinula v roce 1934 zimní pneumatiku. Jsme hrdí na naši skandinávskou firemní kulturu a naším cílem je zajistit řidičům „Peace of mind in all conditions“. Hledáme podnikavé lidi, kteří mají týmového ducha a nebojí se přicházet s novými nápady. Máme zájem o zkušené profesionály i budoucí talenty, kteří nám pomohou naplňovat náš cíl – vyrábět co nejefektivněji ty nejbezpečnější pneumatiky a zajistit našim zákazníkům „Beautiful journey“.

Jaká bude vaše role:

Hlavní náplní práce je koordinace mzdové agendy pro 12 zemí Evropy.

Projekty související s touto problematikou.

Agenda plánování a zajištění tréninků a školení.

V případě potřeby nebo vašeho zájmu další aktivity v rámci HR.

Spolupracovat budete s ostatními členy HR týmu, mzdovými agenturami a našimi zaměstnanci ze všech koutů Evropy.

Hodíte se k nám, pokud máte:

· Pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem

· Pokročilou znalost němčiny slovem i písmem (výhodou)

· Velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office – Word, Excel, Outlook

· Jste komunikativní, samostatný/á, zodpovědný/á a pečlivý/á

· Zkušenosti s agendou mezd (výhodou)

· Znalost zákonů a problematiky týkající se mezd v ČR a EU (výhodou)

· Středoškolské vzdělání

Co Vám za to nabízíme:

Časově flexibilní práci na poloviční úvazek.

Mzdu dle dohody

Benefity:

· 5 týdnů dovolené

· 5 dnů sick days

· Home office

· Finanční bonus

· Stravenky

· Benefity na sport, kulturu, volný čas

· Firemní počítač

· Systém dalšího vzdělávání

· Pravidelné teambuildingové aktivity

· Jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem

· Zprostředkováváme MultiSport kartu

· Firemní kultura nordické společnosti a jedinečný „Hakkapeliitta spirit“

Místo výkonu práce: Praha

Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete, prosím, krátký motivační dopis a životopis prostřednictvím on-line formuláře do 28.2.2019.

Kontakt: Marcela Janoutová, Oddělení lidských zdrojů

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

What is our company about?

Nokian Tyres - manufacturer of premium tires. We are a Finnish company that as the first in the world invented the winter tire in 1934. We are proud of our Scandinavian corporate culture and our goal is to ensure "Peace of mind in all conditions" for drivers. We are looking for entrepreneurial people who have a team spirit and are not afraid to think outside the box. We are interested in experienced professionals and future talents to help us reach our goal of producing the safest tires in the most efficient way and to ensure a "Beautiful journey" for our customers.

What would be your role?

The main responsibility is coordination of payroll processes for 12 European countries.

Projects related to this agenda.

Planning and arranging trainings.

In case of need or your interest, also other HR activities.

You will cooperate with other HR team members, payroll agencies and our employees from all over Europe.

Your ideal profile:

· Advanced written and spoken English skill

· Advanced written and spoken German skills (advantage)

· Very good user knowledge of MS Office – Word, Excel, Outlook

· Communicative, independent, responsible and diligent

· Experience with Payroll processes (advantage)

· Knowledge of Czech and EU legislation and Payroll processes (advantage)

· High school education

What do we offer for it?
Time-flexible part-time job.

Agreed salary
Benefits:

· 5 weeks of vacation

· 5 sick days

· Home office

· Financial bonus

· Meal vouchers

· Benefits for sports, culture, leisure

· Company laptop

· Further education system

· Regular team building activities

· Language courses fully covered by employer

· MultiSport card

· Corporate culture of Nordic society and unique „Hakkapeliitta spirit“

Place of work: Prague
Onset as soon as possible
If interested, please fill in an application form till 28.2.2019.

Contact: Marcela Janoutová, HR Specialist


Informace o pozici

Společnost
Nokian Tyres s.r.o.
Adresa
V parku 2336/22, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Specialista pro odměňování a benefity, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Nokian Tyres s.r.o., Marcela Janoutová