Skupina Oportys patří k největším profesionálním zpeněžovatelům nemovitého a movitého majetku v ČR a SR, zejména formou dražeb a výběrových řízení. Od roku 2010 zpeněžila majetek za více než 5 miliard Kč. Oportys se specializuje zejména na zpeněžování komerčních nemovitostí a všech typů nemovitostí z insolvenčních řízení. V posledních letech pak i na prodeje fungujících společností.

Společnost působila do ledna 2018 pod obchodním názvem NAXOS Brno (www.naxos.cz) a od února 2018 pod obchodním názvem Oportys (www.oportys.com).

Asistentka obchodního oddělení

Hledáme Asistentku obchodního oddělení do společnosti Oportys a.s.

Obory: administrativa, komerční i rezidenční nemovitosti, insolvence, dražby

Náplň práce:

- administrativa: vyřizování telefonické, e-mailové a listinné korespondence

- aktivní a pravidelná komunikace s vedením společnosti a obchodním oddělením

- příprava podkladů pro vedení společnosti a obchodní oddělení

- správa obchodních případů (prodeje nemovitostí) a poskytování informací klientům a zájemcům o nemovitosti

- asistence při realizaci dražeb a výběrových řízení

- komunikace s obchodními partnery a klienty

- příprava informačních memorand k nemovitostem

- příprava a správa inzerce

- tvorba databází

Požadujeme:

- min. SŠ vzdělání s maturitou

- pozitivní osobnost s pozitivním přístupem k životu a práci

- přirozená ochota pomoci

- pečlivost a preciznost v administrativě

- výborné komunikační schopnosti

- schopnost identifikovat problém

- loajalitu, samostatnost, duševní vyspělost, časovou flexibilitu

- ochotu učit se novým procesům a novým IT systémům

Výhodou, ale nikoliv podmínkou:

- aktivní znalost AJ nebo NJ

- zkušenosti z realitního prostředí

Nástup: ihned nebo dle domluvy

V případě zájmu pošlete své CV s fotografií na uvedený kontaktní e-mail.


Informace o pozici

Společnost
Oportys a.s.
Adresa
Dvořákova 44/14, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 20 000 – 25 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.