
Naším klientem je globálně působící společnost - přední světový výrobce (vendor) IT technologií a současně poskytovatel IT služeb s vysokou mírou přidané hodnoty.
Product Manager
Máte-li zkušenosti s produktovým managementem v oblasti tiskových služeb nebo obdobné oblasti a chcete-li se v tomto dále profilovat a rozvíjet, tak hledáme právě Vás. Podívejte se, zdali splňujete naše požadavky a pokud ano, neváhejte nám odpovědět.
Pracovní náplň
- Řízení celého životního cyklu produktů (kancelářských tiskových zařízení A3 i A4 ) a jejich pozice na trhu – nastavení ceny, prodejních kanálů, školení, go to market strategie (lunch nových produktů) a marketingové podpory včetně podpory obchodního týmu
- Zkušenost min. 3 roky na obdobné pozici, ideálně v oblasti IT prodeje HW a SW řešení
- Vytváření obchodního plánu prodeje v rámci svého portfolia (produktový mix, obrat, hrubá marže, čtvrtletní fázování)
- Pravidelná analýza vývoje trhu, konkurence a výsledků oproti Plánu – Q
- Plánování a implementace marketingové strategie: vymýšlení marketingových aktivit na podporu prodeje svěřeného portfolia a podílení se na jejich realizaci (v rámci marketingového týmu a ve spolupráci s Marketingovým specialistou a Manažerem marketingové komunikace, obchodním týmem a autorizovanými partnery)
- Navrhování cen strojů, spotřebních materiálů, popř. servisních smluv a vytvoření ceníku produktů (distributorské, partnerské a cenové/ spodní limity pro Strategic Accounts)
- Cenotvorba, kalkulace pro výběrová řízení
- Go to market strategie pro nové výrobky - plán, implementace a vyhodnocení
- Aktivní účast na výstavách, veletrzích a partnerských seminářích, školeních – trenér
- Správa firemního webu a Partnerského portálu za svěřené portfolio
- Odpovědnost za demo zařízení, která byla produktovým manažerem objednána do showroomu na podporu prodeje
Zkušenosti a požadavky
- ideálně VŠ vzdělání
- Zkušenost min. 3 – 5 marketingové technické podpory na obdobné pozici, ideálně v oblasti tiskových řešení
- Analytické schopnosti a schopnost rychlého rozhodování
- Projektové řízení
- Zákaznická orientace – převzetí problému za svůj vlastní
- Dobrý time management
- Výborné komunikační/prezentační dovednosti
- Orientace v oblasti produktového managementu kancelářských tiskových zařízení
- Orientace na vyřešení problému a výsledek
- Analytické myšlení
- Flexibilita a schopnost pracovat pod tlakem
- MS Office, SAP výhodou, řidičský průkaz sk. B
- Angličtina na velmi dobré komunikační úrovni – slovem i písmem
Nabízíme
- Možnost seberealizace a dalšího rozvoje osobních a profesních dovedností
- Motivující finanční ohodnocení - fixní plat + bonus 40%
- Velká škála firemních benefitů – služební vůz i k soukromému použití
Informace o pozici
- Společnost
- KP2 Czech Republic s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Marketing
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura