Naším klientem je globálně působící společnost - přední světový výrobce (vendor) IT technologií a současně poskytovatel IT služeb s vysokou mírou přidané hodnoty.

Product Manager

Máte-li zkušenosti s produktovým managementem v oblasti tiskových služeb nebo obdobné oblasti a chcete-li se v tomto dále profilovat a rozvíjet, tak hledáme právě Vás. Podívejte se, zdali splňujete naše požadavky a pokud ano, neváhejte nám odpovědět.

Pracovní náplň

- Řízení celého životního cyklu produktů (kancelářských tiskových zařízení A3 i A4 ) a jejich pozice na trhu – nastavení ceny, prodejních kanálů, školení, go to market strategie (lunch nových produktů) a marketingové podpory včetně podpory obchodního týmu

- Zkušenost min. 3 roky na obdobné pozici, ideálně v oblasti IT prodeje HW a SW řešení

- Vytváření obchodního plánu prodeje v rámci svého portfolia (produktový mix, obrat, hrubá marže, čtvrtletní fázování)

- Pravidelná analýza vývoje trhu, konkurence a výsledků oproti Plánu – Q

- Plánování a implementace marketingové strategie: vymýšlení marketingových aktivit na podporu prodeje svěřeného portfolia a podílení se na jejich realizaci (v rámci marketingového týmu a ve spolupráci s Marketingovým specialistou a Manažerem marketingové komunikace, obchodním týmem a autorizovanými partnery)

- Navrhování cen strojů, spotřebních materiálů, popř. servisních smluv a vytvoření ceníku produktů (distributorské, partnerské a cenové/ spodní limity pro Strategic Accounts)

- Cenotvorba, kalkulace pro výběrová řízení

- Go to market strategie pro nové výrobky - plán, implementace a vyhodnocení

- Aktivní účast na výstavách, veletrzích a partnerských seminářích, školeních – trenér

- Správa firemního webu a Partnerského portálu za svěřené portfolio

- Odpovědnost za demo zařízení, která byla produktovým manažerem objednána do showroomu na podporu prodeje

Zkušenosti a požadavky

- ideálně VŠ vzdělání

- Zkušenost min. 3 – 5 marketingové technické podpory na obdobné pozici, ideálně v oblasti tiskových řešení

- Analytické schopnosti a schopnost rychlého rozhodování

- Projektové řízení

- Zákaznická orientace – převzetí problému za svůj vlastní

- Dobrý time management

- Výborné komunikační/prezentační dovednosti

- Orientace v oblasti produktového managementu kancelářských tiskových zařízení

- Orientace na vyřešení problému a výsledek

- Analytické myšlení

- Flexibilita a schopnost pracovat pod tlakem

- MS Office, SAP výhodou, řidičský průkaz sk. B

- Angličtina na velmi dobré komunikační úrovni – slovem i písmem

Nabízíme

- Možnost seberealizace a dalšího rozvoje osobních a profesních dovedností

- Motivující finanční ohodnocení - fixní plat + bonus 40%

- Velká škála firemních benefitů – služební vůz i k soukromému použití


Informace o pozici

Společnost
KP2 Czech Republic s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

KP2 Czech Republic s.r.o., David Přichystal
+420 775 129 878
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.