Financial controlling / Specialist / Numeric Lover

Před několika měsíci jsme se spojili s největší reklamní agenturou a proto hledáme člověka, který umí pěkně proplouvat pro nás novým Controllingem. Jsme nyní dvoučlenný tým a hledáme zkušenou duši, která bude nejen koordinovat, ale také držet oko nad našimi výstupy.

Velmi rádi bychom přivítali v našem týmu člověka, který by chtěl převzít Controlling naší společnosti. Dveře jsou u nás otevřené a nechceme nikoho zbytečně limitovat v požadavcích. Rádi bychom našli společnou řeč s tím, kdo už je v controllingu jako ryba ve vodě a má za sebou i zkušenosti s „klasickým“ účetnictvím. Nebo hledáme nadšence, který byl účetním a má čerstvé zkušenosti z controllingem.

Jaká bude pracovní náplň (snažíme se napsat co nejvíc, ať to pak nepřekvapí) …

  • Zpracování, analýza a zodpovědnost za reporting finančních ukazatelů za celou společnost vůči centrále.
  • Roční plánování rozpočtů ve svěřeném segmentu, monitorování plnění a příprava akčních plánů.
  • Vytvářet a udržovat forecasty a finanční analýzy pro vedení firmy i centrálu.
  • Identifikace a řízení finančních rizik. Sestavování účetních závěrek, statistiky, cash-flow analýzy.
  • Zajištění a koordinace toku dat ve finančním účetnictví v souladu se stanovenými terminy.
  • Každodenní komunikace s centrálou a manažery jednotlivých oddělení.
  • Participace na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu.
  • Optimalizace procesů v oblasti finančního účetnictví, vystavování účetních dokladů a sestavování daňových přiznání.
  • Kontrola zaúčtování, faktur, plateb a komunikace s bankami.
  • Akční přístup, hlavu plnou nápadů a odvahu je realizovat.
  • Hledáme nejen zkušenosti ale i chemii, ktera se k nám bude hodit.

Co by mělo být v tvém CV/portfoliu:

  • Prokazatelné zkušenosti z účetnictví a controllingu.
  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru finance, účetnictví, finanční matematika nebo v příbuzných oborech.
  • Angličtina na dobré úrovni (reporting a komunikace v AJ - denní báze).
  • Výborná znalost MS Office (zejména MS Excel).

Co rádi nabídneme:

  • Práci pro největší skupinu digitálních agentur, ve které se naučíš, jak funguje několik firem i firemních kultur naráz.
  • Vzdělávání ve skupině, v týmu & certifikace všeho druhu (vlastní budget).
  • Účetní tým, který tě podrží a pomůže ti se ve všem rychle zorientovat.
  • Benefity jako partnerské slevy nebo super Office na Smíchově, plný psů, jídla a businessu!
  • Neformální kulturu a uvolněný přístup. Neomezený tarif a počítač k ruce.
  • Občasný home office, pravidelné výlety, teambuildingy nebo večírky.
  • Sdílení know-how napříč celou skupinou a network dalších krásných 160 lidí ve skupině.
  • Práce na HPP nebo IČO.

Jak se ti to líbí? Chceš se s námi potkat osobně a dozvědět se více? Super! Potřebujeme tě mít na palubě, napiš a pošli CV nebo link na LinkedIn!

Krásný den,
Markéta & Zorka


Informace o pozici

Společnost
KINDRED GROUP s.r.o.
Adresa
Drtinova 557/8, Praha – Smíchov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Účast na zahraničních konferencích, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Financial Controller, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.


KINDRED GROUP s.r.o., Zora Arazimová