Jsme česko-belgická společnost s šedesáti profesionálními nadšenci, které baví poskytovat komplexní služby a péči pro všechny naše klienty v rámci celosvětově uznávaných konferencí, kongresů, asociačního managementu, firemních nebo dalších speciálních akcí.

V oboru se řadíme na přední příčky a naše úspěchy jsou vidět – za posledních 15 let se nám podařilo stát se důvěryhodným partnerem pro významné lékařské asociace, vědecké společnosti a velké korporátní firmy. Vysokou laťku udržujeme každý rok zorganizováním minimálně padesáti úspěšných akcí po celém světě, a od roku 2013 jsme se stali jediným členem International Association of Professional Congress Organisers (IAPCO).

Stále rosteme, a proto chceme rozšířit náš tým o další skvělé parťáky a parťačky, kteří nám pomůžou být stále o krok napřed :)

Project Manager pro kongresový management

Baví Tě řídit, plánovat a koordinovat si věci po svém? Chceš využít svůj organizační talent pro užitečnou věc, posílit svého obchodního ducha a ještě se občas podívat po světe? Projekt (event, akce, firemní/asociační meeting, kongres, konference) je jedním z nositelů našich úspěchů.

Tím dalším je i náš osmičlenný tým kvalifikovaných projekťáků, s kterým nasbíráš spoustu inspirace a zkušeností – co akce, to nová příležitost naučit se něco nového.

CO u nás budeš dělat?

  • Usilovat o spokojenost a dobrý vztah s klientem, pro kterého se staneš spolehlivým parťákem
  • Řídit plán a rozpočet projektu, dodržovat smluvní parametry projektu a ve finále vše reportovat vedoucímu
  • Vést komunikaci a zajišťovat veškeré koordinační činnosti v rámci (přípravy i finalizace) projektu s dalšími členy jiných oddělení (registrační a vědecké oddělení, účetní - fakturace, IT - web, audio vybavení, grafika)
  • Zadávat a kontrolovat veškeré tištěné a elektronické materiály na akci (inzerce, plakáty, webové stránky, e-maily apod.) ve spolupráci s příslušným oddělením (IT, grafik aj.)
  • …a občas se i něčemu odbornému přiučíš (z vědeckého/lékařského světa)

KOHO hledáme?

Komunikačně zdatného a pro-klientsky orientované člena týmu, který:

  • rád využije své zkušenosti z obdobné pozice (alespoň 2 roky) z prostředí kongresového/hotelového businessu
  • má rád věci pod kontrolou – měl by mít v malíku kompletní přípravnou fázi projektu a osobně na místě akce koordinovat veškeré činnosti s cílem dotáhnout vše do úspěšného konce, tzn. dobré organizační schopnosti jsou nutností
  • dokáže zvládnout stresově náročné situace
  • si to umí spočítat – nastavit a dodržet finanční plán projektu
  • rád cestuje (zahraniční služební cesty) a je flexibilní v návaznosti na časovou náročnost projektu
  • má pokročilé znalosti v MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • bez problému dokáže komunikovat (písemně a ústně) v anglickém jazyce na pokročilé úrovni
  • je aktivním řidičem (skupiny B)

Na CO se u nás můžeš těšit?

  • Tvůj work-life balance podpoříme flexibilní pracovní dobou, Home Office a 5 Sick Days
  • S Multisportkartou můžeš pravidelně dobíjet „baterky“
  • Nenecháme Tě usnout na vavřínech – záleží nám na Tvém pravidelném rozvoji a osobním růstu – přispíváme na jazykové kurzy a další vzdělávací aktivity
  • Kde není změna není posun – vítáme stále nové nápady a myšlenky
  • Čeká Tě práce v přátelském kolektivu lidí, který je nejen pro každou srandu, ale vzájemně se podporuje a inspiruje
  • Využiješ cizí jazyky a poznáš s námi zajímavá místa v rámci zahraničních pracovních cest
  • Společnými zážitky posilujeme dobrou náladu – podnikáme teambuildingové a další společné aktivity
  • Přispějeme Ti na životní nebo penzijní pojištění
  • Uzavřeš s námi smlouvou na dobu neurčitou, ale nebráníme se ani spolupráci na IČO
  • Stravenky a nápoje na pracovišti jsou náš standard

Těšíme se na Tvůj životopis.


Informace o pozici

Společnost
CZECH-IN s.r.o.
Adresa
5. května 1640/65, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Prodej a obchod, Služby, Project Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

CZECH-IN s.r.o., Anna Jelínková