Společnost HSFG, a.s. povyšuje svoji činnost správu nemovitostí na komplexní péči o domov. Disponuje silným zázemím, dynamickým týmem zaměstnanců s vizí nabídnout v dané oblasti klientům inovativní, perspektivní řešení. Nyní nabízí zájemcům rozmanité možnosti uplatnění.

Administr. pracovník do odd. odečtů a rozúčtování

Hledáme administrativní posilu kolektivu pracovníků v naší společnosti FPS s.r.o. se sídlem v Praze. Společnost nabízí vlastníkům budov kvalitní a komplexní služby založené na individuálním přístupu ke klientovi.

Co vás čeká

  • zpracování a zadávání údajů získaných z odečtů a výměn měřičů do databáze SPOTEP
  • správa, zakládání a třídění dokumentů jako jsou odečtové listy, montážní protokoly, korespondence,e-maily atd.
  • komunikace se zákazníky telefonická i písemná formou e-mailů
  • vyřizování připomínek, stížností a reklamací klientů
  • plánování a tvorba harmonogramů odečtů a další související administrativní činnosti s tímto spojené
  • jiné administrativní práce

Co požadujeme

  • ÚSO vzdělání s maturitou
  • zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
  • řidičské oprávnění skupiny "B"

Výhodou bude, pokud jste veselou, samostatnou a energickou osobností, která\ý s lidmi jedná asertivně, ale zároveň s úctou a pokorou.Která/ý rád koordinuje činnosti a pro kterou/ého je práce na několika úkolech výzvou a potěšením zároveň a která/ý se nebojí komunikovat s lidmi.

Koho hledáme?

Do týmu hledáme samostatnou/ého kolegyni/u s odpovědností a bez strachu z komunikace s lidmi. Která/ý hledá různorodou a zajímavou práci a je známá/ý svými organizačními schopnostmi a pečlivostí.Má schopnost druhým předávat informace srozumitelně, zřetelně a efektivně. Má schopnost pracovat rychle a kvalitně. Vyniká chutí neustále se učit a dobře se orientovat v interních předpisech.

Co vám můžeme nabídnout

Zaměstnání ve firmě, která poskytuje svým zaměstnancům nejen finančně stabilní zázemí, ale i rodinný přístup. Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku zajímavých benefitů.


Informace o pozici

Společnost
Home Service Financial Group, a.s.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Služby, Administrativní pracovník, Fakturantka, Referent, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Home Service Financial Group, a.s., Ilona Kovaříková
+420 731 537 641