Skupina Accace poskytuje své služby ve 13 zemích prostřednictvím více než 550 profesionálů a řadí se mezi přední poskytovatele poradenských a outsourcingových služeb ve střední a východní Evropě.

Asistent daňového týmu

Ahoj, jmenuji se Ivana a do nově vznikajícího týmu hledám parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak je něco nerozhodí.

Pracuješ rád/a s daty, nevadí ti opakující se práce, angličtina ti říká pane a s excelem si tykáš? Výborně, v tom případě se perfektně hodíš ke mě do týmu.

Co že to u nás budeš dělat?

  • nejdříve dostaneš klientskou dokumentaci, ze které vyčteš potřebné údaje,
  • na základě toho budeš komunikovat s klientem v ANGLIČTINĚ, co ještě potřebuješ,
  • poté veškeré informace naboucháš do formuláře a pošleš na FÚ ke zpracování

je to hodně ve zkratce, ale tomuhle říkáme registrace klienta k DPH

  • jakmile klienta registruješ, připravujeme pro něj každý měsíc DPH
  • tady přichází na řadu práce s excelem a smysl pro detail
  • jakmile ti excel vyplivne číslo, vygeneruješ formulář a platební instrukce
  • 25. dne v měsíci to podáš datovou schránkou na FÚ

a tohle nazýváme Compliance část

  • do toho samozřejmě běžná administrativa, kdy odpovídáme na dotazy klientů, posíláme platební výměry apod.

Jaké znalosti a vědomosti k tomu musíš mít?

  • angličtinu, veškeré komunikace je v angličtině, další jazyky jsou výhodou
  • český či slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
  • smysl pro detail
  • logické a systematické myšlení
  • dobrou uživatelskou znalost MS Excel
  • selský rozum :)

vše ostatní tě rádi naučíme

Odměnou ti nabízíme:

  • příjemné a moderní pracovní prostředí v mladém kolektivu
  • odpovídající platové ohodnocení
  • práci na plný úvazek
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • 5 dnů náhradního volna nad rámec dovolené
  • notebook
  • skupinovou výuku Aj
  • mobilní telefon i pro soukromé účely
  • možnost homeoffice
  • občerstvení na pracovišti v podobě ovoce, džusů, kávy a čajů, sušenek a různých krekrů
  • Multisport kartu

Pokud i teď, po přečtení výše uvedeného, máš zájem o tuto pozici, neváhej a zašli mi tvůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu.

Těším se na tebe,

Ivča


Informace o pozici

Společnost
Accace s.r.o.
Adresa
Hvězdova 1716/2b, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 31 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.