MAINTEC je na českém trhu specialistou ve vyhledávání zaměstnanců do technických odvětví, jejichž nedílnou součástí jsou i podporující profese administrativního a obchodního charakteru. MAIINTEC je součástí velké nadnárodní skupiny HUMARES působící po celém světě.

Specialista intralogistiky pro severní Moravu

Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející prosperující zahraniční společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista pro intralogistická řešení pro severní Moravu.

Náplň práce:
- Řízení realizace a implementace projektů v oblasti intralogistiky a skladového hospodářství – systémové vozíky, Fleet Manager software, systém MMS.i software, regálové systémy a ostatní vybavení skladů
- Technická a obchodní podpora odborných manažerů prodeje, příprava návrhů řešení, tvorba výkresové dokumentace v CAD formátu, jednání se zákazníkem, management projektu v případě uzavření smlouvy
- Vyjednávání a koordinace činností subdodavatelů, organizace a kontrola dodávek, předání díla atd

Požadujeme:

• SŠ/VŠ vzdělání technického směru
• Širší znalost problematiky IT (správa sítě a síťová komunikace, serverové prostředí MS Windows, administrace OS MS Windows, řízení politiky práv uživatelů v MS Windows, základní znalost databází, hlubší znalost hardwaru a jeho funkcí)
• Vynikající znalost a práce v prostředí CAD 2D, MS Excel, Word, PowerPoint
• Ekonomické a finanční povědomí
• Předchozí praxe v oblasti řízení projektů podmínkou
• Praxe v oblasti technického poradenství a v obchodní činnosti výhodou
• Praxe v oblasti skladové problematiky – zřizování skladů, optimalizace skladů apod. podmínkou
• Komunikativní znalost Aj podmínkou, Nj výhodou
• Řidičský průkaz sk. B
• Čistý trestní rejstřík
• Výborné prezentační schopnosti a dovednosti (školení a prezentace)
• Organizační schopnosti ( řízení projektu, organizace školení )
• přesnost, spolehlivost,logické a kombinační předpoklady, sebekontrola
• flexibilita, vysoké pracovní nasazení, schopnost prodávat službu i produkt, kreativita, ochota cestovat
• bydliště kdekoliv na severní Moravě

Nabízíme:

- perspektivní pracovní pozici
- home office
- služební automobil, notebook, mobilní telefon
- zajímavé finanční ohodnocení, prémie v přímé závislosti na dosažených výsledcích
- nástup dohodou

V případě zájmu o tuto pozici zasílejte své životopisy prostřednictvím odpovědního formuláře níže.



Informace o pozici

Společnost
Humares s.r.o.
Adresa
Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Výroba a průmysl
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura