Do naší nově otevřené kanceláře ve Zlíně přijmeme kolegy na pozici Referent/Referentka pro obchodní oddělení...

Náplň práce

- udržování a rozvíjení dobrých vztahů se zákazníky firmy
- podpora zákazníků a řešení jejich potřeb
- aktivní komunikace s kolegy i z jiných oddělení firmy
- řešit související administrativu
- reportování denních a měsíčních aktivit

Nabízíme

- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je občerstvení na pracovišti
- zázemí stabilní společnosti s regionálními pobočkami po celé ČR
- přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- velmi zajímavé mzdového ohodnocení, možnost i týdenního vyplácení na účet
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- práci v moderní kanceláři

Požadujeme

- středoškolské vzdělání
- aktivní přístup k práci, ochotu k vlastnímu rozvoji v rámci firmy
- samostatnost, odpovědnost, spolehlivost
- běžnou znalost práce na PC na úrovni běžného uživatele
- vlastní nápady, jak práci dělat lépe
- nástup dle Vašich časových možností, lze začít, dle dohody, i IHNED

Informace o náboru

Váš strukturovaný životopis, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás. V případě, že budete vybráni do výběrového řízení budeme Vás kontaktovat.


Informace o pozici

Společnost
BOHEMIA ENERGY Prodej s.r.o.
Adresa
Lešetín I 217/3, Zlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.