Work Service Czech s.r.o. je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.

Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!

HR manažer / manažerka

Pro našeho významného amerického klienta hledáme do mladého týmu profesionálů HR manažera/manažerku.

Pokud hledáte zaměstnavatele, který Vás za Vaši práci náležitě odmění a kariérně podpoří, jste tu správně. Kromě toho se stanete součástí mezinárodního týmu spolupracující s AUTOLIV, TRW, DELPHI, KENDRION a další.

Náplň práce:

  • spolupráce při plánování HC jednotlivých oddělení, realizace výběrových řízení
  • komunikace s agenturami práce
  • příprava job descriptions a adaptačních plánů ve spolupráci s jednotlivými manažery
  • organizace a zajištění zákonných,interních a externích školení
  • hodnocení pracovníků, spolupráce s manažery na ročních hodnoceních
  • sestavování talent development plánů s manažerny oddělení
  • příprava a správa veškerých pracovně-právních dokumentů, tvorba souvisejících interních předpisů, spolupráce se mzdovou účtárnou, spolupráce na systému odměňování
  • komunikace a setkávání se zaměstnanci, organizace firemních akcí
  • analýzy, reporting


Co byste měli splňovat:

  • Angličtina na pokročilé úrovni (C1)
  • Min. ukončené SŠ vzdělání
  • Min. 5 let zkušenosti v různých oblastech HR (recruitment, legal compliance, trainings, compensation etd.)
  • Znalost zákoníku práce a pracovního práva
  • Pracovní zkušenost z výrobní firmy velkou výhodou ( i mimo oblast HR)
  • Pokročilá uživatelská znalost MS Office
  • Samostatnost, pozitivní přístup
  • Pozitivní vztah k administrativě

Co Vám nabízíme

  • zázemí moderní a expandující zahraniční společnosti
  • pružnou pracovní dobu
  • motivující finanční ohodnocení odpovídající schopnostem uchazeče
  • mobilní telefon i pro osobní použití
  • notebook
  • nástup možný ihned
  • 13. mzda
  • příspěvek na závodní stravování
  • služební vůz i pro osobní účely
  • dovolená nad rámec zákoníku práce

V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.

Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.


Informace o pozici

Společnost
Work Service Czech s.r.o.
Adresa
Jihomoravský kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Výroba a průmysl, HR ředitel/manažer, HR specialista, HR generalista, Specialista HR marketingu, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Work Service Czech s.r.o., Nikola Okřinová
+420 601 311 206