Slevoking je největší český portál zaměřený na cestování a akční pobyty ve střední Evropě. Od roku 2014, kdy jsme začínali, jsme si postupně vybudovali silné místo na trhu.

Věnuj se u nás zákaznické péči a pomáhej více než 500 tisícům zákazníků, kteří si díky tobě užijí pobyt naplno.

Máš rád cestování a komunikaci s lidmi? Tak to bude ideální práce pro tebe. Jsme pasivní linka, zákazníci nám volají o radu či pomoc se vším, co se týká pobytů. Především na tobě bude, jaký pocit si odnesou z využití našich služeb.

Co bude tvou náplní práce?

  • Komunikace s našimi zákazníky e-mailem, telefonicky i na sociálních sítích.
  • Budeš pro zákazníky rádce, který pomůže vybrat hotel i rezervovat pobyt,
  • Když budeš schopný, dostaneš na starost vlastní projekty a s tím související zodpovědnost.

Co po tobě požadujeme?

Máš pevné nervy, většinu času na tváři úsměv a snažíš se myslet pozitivně? Tak to jsi náš člověk!

Tyto dovednosti pak budou další výhodou:

  • Komunikaci kdykoliv a s kýmkoliv zvládáš na jedničku.
  • Ve věcech máš přehled a organizace ti nedělá problém.
  • Jsi rozvážný a zachováš klidnou hlavu i v prekérních situacích.
  • Výhodou bude, pokud budeš ovládat na komunikativní úrovni angličtinu, slovenštinu, maďarštinu či polštinu.
  • Pracovat budeš s počítačem, uživatelská znalost je nutností.

Co ti nabídneme?

Naším cílem je, mít spokojený tým. Když budeš v našem týmu, bude pro nás i tvoje spokojenost na prvním místě. Nejsme call centrum, ale cestovní portál. Nebudeš prodávat, ale radit.

Své místo budeš mít v kanceláři s dalšími kolegy, kteří ti budou nablízku, když budeš potřebovat.

Pokud se osvědčíš, tak se později můžeš stát seniorním členem, což s sebou nese i adekvátní ocenění.

Chceme tě neustále vzdělávat, jelikož čím více znalostí budeš mít, tím budou zákazníci spokojenější. Proto se naši zaměstnanci mohou zúčastnit různých kurzů a školení. V minulosti to byly například lekce angličtiny či kurz asertivity.

Dopolední a odpolední směny se ti budou střídat ob týden, díky tomu si můžeš zařídit vše, co potřebuješ.

  • Plat: 18 000 - 25 000 Kč
  • Místo: Práce v centru Brna (5 minut na náměstí Svobody, 3 minuty na Jakubské náměstí)
  • Pracovní smlouva: HPP
  • Benefity: Sick days, sauna, běžecký pás, PS4 přímo v kancelářích, školení, kurzy a tembuildingy

Nástup: Čím dříve, tím lépe

Pokud Tě pozice zaujala, zašli nám své CV a společně se u nás sejdeme.

Těšíme se na tebe!


Informace o pozici

Společnost
TPF group s.r.o.
Adresa
Dvořákova 44/14, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 18 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník call centra, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, trainee programy, pozice je vhodná pro absolventy.