V Rohlíku děláme věci jinak. Zapomeňte na fronty a protivné prodavačky. Naši zákazníci si naklikají nákup online a naši milí kurýři jim ho přinesou až ke dveřím. Vytváříme spolu úžasnou inovaci a momentálně rozšiřujeme náš tým neobyčejných nadšenců o několik nových kolegů. Přidejte se k nám!

Rohlik.cz je eshop pro on-line nákup a rozvoz potravin. To nejzajímavější: Přes 50 tisíc zákazníků v Praze a Brně, nový mega sklad v Praze u Divoké Šárky a stovka aut, která denně rozveze spoustu nákupů. Vede nás Tomáš Čupr, člověk, co vybudoval Slevomat a DámeJídlo. Sdílíme společné nadšení pro věc a měníme nákupní zvyky v České republice.

Team Leader zákaznické péče (A111)

Co u nás budeš dělat?

* Budeš řídit svěřený tým operátorů, hodnotit kvalitu jejich práce i plnění KPI‘s, motivovat je a koučovat

* Plánování docházky operátorů bude také tvým úkolem, rovněž budeš zodpovědný za přípravu podkladů pro mzdy

* Team Leader bude zodpovídat i za tvorbu krizových scénářů, řešení složitých zákaznických dotazů či stížností

* Důležité bude orientovat se v dění ve firmě (např. budeš řešit návaznost zákaznické péče na marketingové akce aj.)

* Rovněž budeš zastupovat manažerku zákaznické péče v době její nepřítomnosti

* Tvým úkolem bude i příprava porad, týdenních reportů, aktualizace metodik

Koho hledáme?

* V Rohlíku je zákazník náš pán, takže prozákaznické smýšlení je pro nás důležité

* Především hledáme člověka s praxí v zákaznické sféře či servisu, který již zodpovídal za svůj tým lidí, vedl je, hodnotil i motivoval - tyto zkušenosti jsou pro nás naprosto klíčové

* Měl by sis poradit jak s čísly (budeš sledovat a hodnotit velké množství dat), tak s lidmi – měl bys být empatický i náročný, když je potřeba

* Perfektní čeština je samozřejmostí, angličtina na komunikativní úrovni výhodou (budou i firemní kurzy)

Jaké to u nás bude?

* Staneš se součástí společnosti, která mění pravidla e-commerce na našem trhu
* Jsme hrdí na to, že měníme stravovací návyky Čechů
* Tvoje nápady uvedeme do praxe opravdu velice rychle, nejsme korporát
* Každý den bude jiný a každý den bude nová výzva
* Vyznáváme otevřenou firemní kulturu, otevřenou komunikaci a flexibilní pracovní dobu
* Nabídneme Ti zajímavé benefity, např. kartu Multisport, jazykové kurzy, odborné vzdělávání, firemní knihovnu, společné akce (sportovní či párty), možnost sbírat ocenění od kolegů a to pak proměnit za hodnotné poukázky napč. v Alze, Slevomatu, ZOOtu atd., 1x měsíčně společné cateringové snídaně s Tomášem, který není "generálním ředitelem, jehož nikdy nikdo neviděl" :-) aj.
* Sídlíme v krásném Karlíně přímo u stanice metra/tram Křižíkova
* Nikdy nám nedojde kafe (a v létě zmrzlina)
* Nastoupit můžeš ihned, ale na toho pravého si rádi počkáme


Informace o pozici

Společnost
rohlik.cz
Adresa
Sokolovská 100/94, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel