Společnost HyperMedia, a.s. byla založena v roce 2003, jejím prvním projektem byl portál HyperInzerce.cz – v současné době největší český inzertní portál. Hlavními činnostmi společnosti jsou internetový marketing, zastupování webů a prodejní servis HyperOdvoz.cz. Dnes patří skupina HyperMedia k nejvýraznějším hráčům v této oblasti na českém trhu a z hlediska návštěvnosti patří do TOP desítky. Vlastní a zastupuje více než 80 portálů, které poměrně rychle získaly vysokou oblibu. Mají miliony návštěv měsíčně a přes 2 miliony registrovaných uživatelů, jejichž počet neustále roste.

Nyní hledáme do našeho týmu novou posilu:)

Junior Account manager slevového portálu

Dobře víme, že základní složkou firmy je obchod. A my ho chceme rozšířit ještě o další kolegy. Do týmu portálu HyperSlevy.cz se hodí lidé, kteří jsou zvídaví, proaktivní a jejich zájmem je obchod. Chceme lidi, kteří chodí domů s pocitem dobře odvedené práce ;)

Hodně nám záleží na tom, aby byl klient spokojený, rozhodně mu nic nevnucujeme. Vyznáváme tak win-win přístup.

Tvá náplň práce:

  • U obchodu se začíná akvizicemi. Za proces získávání nových klientů budeš zodpovědný od A po Z. Telefon bude tvým hlavním nástrojem, ale nemusíš se bát toho, že budeš „trhat“ sluchátko, tedy leda, že bys chtěl :)
  • Nejsme call centrum - sám si volíš strategii, jak klienta oslovíš a co mu nabídneš. Nečekej tedy žádné callscripty a 80 hovorů denně.
  • Jakmile se staneš profíkem i face to face jednání s klientem může být zpestřením tvé práce.
  • Můžeš si vybrat oblast, která je ti nejbližší nebo tě nejvíc baví – oslovovat klienty z oblasti cestovního ruchu, wellness/kosmetiky nebo zážitkové agentury.
  • Budeš vnímat potřeby klienta, nastavuješ pro něj nejvhodnější nabídku, která mu pomůže získat co nejvíce zákazníků.
  • Uzavřenou smlouvou to nekončí, s klientem jsi průběžně v kontaktu a rozvíjíš s ním obchodní vztah.
  • Je to určitě samostatná pozice, kdy si organizuješ svoji práci a rozvrhuješ čas. Je ovšem potřeba splnit nastavená kritéria.

Takto si tě představujeme:

  • Určitě příjemné vystupování, jelikož jsi první, kdo v zastoupení firmy s klientem mluví a po telefonu je „slyšet“ i úsměv :)
  • Chuť do obchodu, dalšího osobního rozvoje a zlepšování se v komunikaci a argumentaci s klientem.
  • Pokud máš již s obchodem zkušenosti, je to tvoje výhoda.
  • Nemusíš oplývat jazykovými znalostmi. Jazyk potřebuješ jen tehdy, pokud bys chtěl oslovovat zahraniční klientelu. Takže záleží na tobě ;)

Najdeš u nás:

  • Dáme ti prostor k profesnímu růstu. Junior je vždy jen začátek :)
  • Fixní plat doplněný o provizní složku, která nemá nastavené žádné limity. Během adaptace tě také finančně podpoříme.
  • Kolegové v týmu jsou hrozně fajn a rádi ti v začátku pomůžou.
  • Pokud bys chtěl po práci zajet do centra, máš to od nás z Pankráce kousek.
  • Benefitní systém v podobě „Cafeteria systému“, kde máš k čerpání 24 000 Kč/rok a platí na vouchery na kulturu, do restaurací, wellness, masáže, atd.
  • Začíná být krásně, tak se k odpočinku hodí naše teráska.
  • Na chvíli vypnout můžeš taky třeba s kafem v relax zóně :)
  • Sick days.
  • Příspěvek na Multisport kartu.
  • Máme rádi firemní akce a společné teambuildingy.

Nástup: Leden


Informace o pozici

Společnost
HyperMedia, a.s.
Adresa
Doudlebská 1699/5, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 28 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Marketing, Prodej a obchod
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice je vhodná pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné pro: ostatní.