About Cushman & Wakefield
Cushman & Wakefield is a global leader in commercial real estate services, helping clients transform the way people work, shop, and live. The firm’s 43,000 employees in more than 60 countries provide deep local and global insights that create significant value for occupiers and investors around the world. Cushman & Wakefield is among the largest commercial real estate services firms with revenues of $5 billion across core services of agency leasing, asset services, capital markets, facility services (branded C&W Services), global occupier services, investment management (branded DTZ Investors), project & development services, tenant representation and valuation & advisory. To learn more, visit www.cushmanwakefield.com or follow @CushWake on Twitter.
Cushman & Wakefield is an equal opportunity / affirmative action employer, and as such, we hire the most talented professionals and invest in superior resources and technologies. The talent of our extraordinary people and the culture and business approach we foster, coupled with the exceptional, creative services we provide and the results we deliver worldwide for owners, occupiers, and investors are what distinguishes Cushman & Wakefield.

Centre Manager/ka / Ředitel/ka Obchodního centra

Jste člověk se znalostí property, facility či asset managementu? Baví vás nejenom administrativa, ale s radostí komunikujete s lidmi? Pokud ano, rádi vám přiblížíme, co všechno budete mít na této pozici na starost.

Mezi hlavní agendu patří:

  • Celkové řízení správy a provozu maloobchodního projektu, komunikace s majitelem projektu, s nájemníky a s dodavateli služeb.
  • Zastupování klienta / majitele projektu při jednáních se třetími stranami.
  • Vyhledávání nových komerčních příležitostí
  • Plánování a hospodaření v rámci stanoveného provozního rozpočtu budovy, pravidelný reporting klientovi.

Co byste měli na této pozici mít a umět?

  • organizační schopnosti a pragmatický přístup k řešení problémů
  • zdravý selský rozum ke zvládání nečekaných situací
  • dobrou znalost MS Word a MS Excel, pracujeme hodně s tabulkami, ale makro umět nemusíte
  • úsměv na tváři, výřečnost a ochotu hledat řešení
  • zdravé sebevědomí a pečlivost
  • zkušenost s podobnou pozicí
  • měli byste být pečlivý, umět si rozvážit priority
  • velmi dobrou angličtinu

Co bude vaší výhodou?

  • zkušenost se správou anebo pronájmem maloobchodních nemovitostí
  • zkušenosti s problematikou nájemních vztahů
  • zkušenost s koordinací služeb Facility Managementu (údržba, úklid, ostraha atd..)
  • zkušenost s vytvářením marketingové strategie obchodního centra
  • zkušenost s řízením malého týmu kolegů

A proč pracovat pro nás?

  • Budete pracovat v příjemném pracovním prostředí
  • Vaše práce bude dynamická, budete součástí týmu v Praze a zároveň integrováni do sítě 120 našich profesionálů ve Správě nemovitostí
  • Zažijete mnoho zábavy na pořádaných teambuildingových akcích
  • Mezi naše standardní benefity patří 5 týdnů dovolené, stravenky, systém Cafeterie s ročním příspěvkem minimálně 18.000,-Kč ročně, 3 sick days, mobilní telefon i pro soukromá volání

Informace o pozici

Společnost
Cushman & Wakefield, s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Služby, Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Generální ředitel, Výkonný ředitel, Facility Manager, Provozní ředitel/manažer, Ředitel
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel