Společnost Benefit Management (Benefit Plus) spravuje zaměstnanecké benefity pro 250 nejvýznamnějších firem v Česku a na Slovensku. Jsme leaderem v oblasti on-line systémů péče o zaměstnance a prvním vydavatelem elektronických stravenek v Česku i střední Evropě. Najdete u nás příjemné pracovní prostředí a 60 kolegů, se kterými je radost pracovat. Pokud hledáte práci někde mezi nejistým start-upem a pravidly svázanou korporací, jste na správné adrese.

Specialista uživatelské databáze s Excelem

Baví Vás práce s daty a s tabulkami?

Říkají o vás, že jste pečliví, zodpovědní a samostatní?

Máte hlubší pracovní zkušenosti s MS Excel na denní bázi?

Rádi byste pracovali v centru Prahy?

Potřebovali byste spíše pružnou pracovní dobu?

Pokud si odpovíte kladně, zašlete nám určitě svůj životopis.

Díky Vám bude hladce probíhat:

  • aktualizace databáze tisíců uživatelů cafeterie Benefit Plus podle podkladů od zákazníků (hlavně exporty a importy dat z/do webové aplikace)
  • další zpracování těchto dat (jejich třídění, filtrování, distribuce)
  • zpracovávání reportů a analýz
  • zejména písemná komunikace se zákazníky v ČR a SR
  • další rozvoj firemních procesů

Jste-li naším ideálním kandidátem, máte:

  • pečlivost, smysl pro detail, schopnost vidět souvislosti a samostatnost
  • ochotu učit se novým věcem
  • schopnost efektivně pracovat
  • zkušenost s prací v MS Excel (práce s většími objemy dat, související funkce a vzorce), znalost MS Access výhodou
  • min. SŠ vzdělání
  • základní znalost anglického jazyka

Dostanete od nás:

  • měsíční příspěvek 1000 kč do cafeterie (přidělíme Vám rozpočet a můžete čerpat výhody dle Vašich preferencí), měsíční příspěvek na stravování 2000 kč, 2 sick days, odměny dle Vašich zkušeností a šikovnosti, příspěvek zaměstnavatele na kurzy AJ, příspěvek zaměstnavatele na pořádání volnočasových aktivit v rámci týmu, občerstvení na pracovišti, pravidelné firemní akce
  • možnost získání dalších znalostí v MS Excel a MS Access
  • možnost pružné pracovní doby
  • možnost Home office
  • pátý týden dovolené navíc po roce
  • pracoviště v centru Prahy u stanice I.P. Pavlova
  • přátelský kolektiv a rodinnou atmosféru
  • prostor pro kreativitu a nápady

Ideální termín nástupu: ihned nebo dle dohody


Informace o pozici

Společnost
Benefit Management s.r.o.
Adresa
Lublaňská 689/40, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Benefity: Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Správa systémů a HW, Administrativní pracovník, Pracovník help desku, Databázový specialista, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.