ALEF je stabilním dodavatelem informačních technologií už od roku 1994. Dnes patříme mezi největší a nejstabilnější distributory na Slovensku, v Česku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku a Srbsku. Specializujeme se na technologie společností Cisco, NetApp, Meraki, se kterými máme více než dvacetileté zkušenosti

Sales support/ Nabídkový specialista

Pracovní náplň:

  • Kompletní a samostatné zadávání objednávek do Informačního systému společnosti (ERP Navison/MBS) - na základě požadavků jednotlivých členů obchodního oddělení (podmínky, prodejní ceny, slevy, rezervace zboží, jednání s Cisco ohledně cenotvorby apod.)
  • Podpora obchodního oddělení, zejména v ohledu při plnění požadavků od zákazníků (zadávání objednávek, kontrola zadaných objednávek, zodpovídání dotazů zákazníků)
  • Řešení požadavků zákazníků, kontrola a dohled nad korektním zpracováním obchodních případů - operativní řešení nestandardních požadavků Account Managera
  • Pomoc při výběrových řízeních, zpracování nabídky, příprava obchodních smluv, podkladů apod
  • Odpovědnost za zajišťování informací o dostupnosti a termínech dodání zboží, a předávání informací AM,
  • Kontinuální sledování objednávek zákazníků a to na základě dohody s AM,
  • Komunikace změn dodacích termínů u sledovaných zakázek, zejména vůči obchodnímu oddělení.
  • Návrh a příprava promo akcí + jejich vyhodnocení
  • Zaštítění marketingových akcí pro zákazníky (ve spolupráci s marketingovým oddělením).
  • Aktivně zpracovávat a předávat informace o Cisco promo akcích.
  • Kontaktování vhodných resellerů
  • Určování cenotvorby pro tento segment a styl prodeje
  • Definovat kroky vedoucí k zjednodušení administrativy (např. předlohy smluv, zlepšení procesů apod., úpravy v IS).
  • Vyhledávat nové příležitosti, nové postupy, včetně nových a alternativních systémových přístupů s cílem realizovat naplnění obchodního potenciálu společnosti.

Požadavky:

  • Praxe na obdobné pozici min 2 roky - podpora obchodu, interní obchodník, podpora zákazníků
  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • Zkušenosti se zpracováním obchodník nabídek
  • Obchodního ducha, prozákaznický přístup
  • Pečlivost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost
  • Komunikativnost
  • Perfektní znalost ČJ a komunikativní znalost AJ

Nabízíme:

  • Zázemí významné společnosti
  • Zajímavou a aktivní práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Odpovídající platové podmínky a motivující bonusový systém
  • Systém zaměstnaneckých benefitů

Informace o pozici

Společnost
ALEF Distribution CZ, s.r.o.
Adresa
Pernerova 691/42, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Prodej a obchod, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel