Důkazem, že Atlassian kompetence je u nás silná, je fakt, že jsme jediným Atlassian Platinum Solution Partnerem v ČR. Naše produkty můžeš vidět i na Atlassian Marketplace, nabízíme toho ale mnohem víc. Pokud je tvým snem pracovat ve firmě, která Atlassian nástrojům opravdu věří a kde najdeš experty na danou oblast, jsi tu správně. Hledáme parťáka do týmu konzultantů!

Atlassian Consultant

Máš analytické myšlení a rád se bavíš s lidmi? Chtěl/a bys vidět reálné výsledky své práce, mít dobrý pocit, že opravdu lidem pomáháš a dostávat pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků? U nás tě to rozhodně čeká.

Co budeš dělat?

  • budeš analytik i konzultant v jednom - zajedeš k zákazníkovi a budeš se ho hodně ptát na to, co potřebuje a tím v podstatě zanalyzuješ jeho požadavky
  • připravíš pro zákazníka návrh řešení - takovou kuchařku k tomu, aby bylo možné řešení zrealizovat
  • postaráš se o to, že systém bude správně naimplementovaný - proto bude důležité hodně mluvit i s programátory, testery, projekťáky nebo Product Ownerem
  • projektů může být najednou klidně i víc, to znamená, že budeš hodně v terénu u zákazníka, přibližně 1-2x týdně.
  • budeš moct školit Atlassian produkty

Ve zkratce to znamená, že se potkáš se zákazníkem, zjistíš, jaký druh systému potřebuje, zanalyzuješ procesy a sesbíráš jeho požadavky, rozpracuješ je do dokumentace a předáš ji k realizaci. Po celou dobu budeš komunikovat i s projekťáky nebo programátory, abys měl/a jasno, že je projekt realizovatelný. Po úspěšně dokončeném projektu se už jen průběžně informuješ, že vše funguje, jak má a občas nabídneš pomocnou ruku, pokud bude potřeba. A nakonec nezapomeneš dokončení úspěšného projektu s týmem oslavit.

Co zajímá nás?

  • máš zkušenost s vývojem SW - nemusíš být zrovna programátor/ka, ale pokud jsi pracoval/a jako třeba jako Project Manager nebo SW Analytik, jsi náš člověk
  • máš technický background - ideální je pokud jsi studoval/a třeba technickou VŠ
  • není nutné být anglický rodilý mluvčí, ale musíš být schopen v angličtině komunikovat se zákazníky
  • jsi řidič/ka - máme zákazníky v Praze i mimo ni a bude pro tebe jednodušší jezdit služebním autem
  • jsi komunikativní a nebráníš se vyjednávání např. ohledně realizace projektu
  • umíš jednat se zákazníkem na profesionální úrovni, ať už při osobním setkání nebo v mailové komunikaci
  • máš analytické a logické myšlení - dost věcí tě u nás dokážeme naučit, ale toto je skutečně potřeba i bez učení
  • jsi člověk zodpovědný, spolehlivý a důsledný, víme totiž, že bez toho se projekt nezrealizuje
  • pokud znáš Atlassian produkty, je to velké plus, ale nevadí pokud ne - rádi tě to naučíme

Líbit se ti u nás bude, pokud ti vyhovuje:

  • Pracovat ve svobodné firmě – u nás spolu komunikujeme otevřeně. Máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti z konferencí a MeetUpů sdílíme na MoroSnídaních i na blogu.
  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
  • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ odejít dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy, tak proč ne?
  • Pracovat z home-office – my chodíme do práce rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.

Jaké to je v pražské kanceláři?

  • Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
  • Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu dvě terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
  • Pražská kancelář je ze všech čtyř nejmenší. Při cestách v terénu se ale můžeš kdykoliv zastavit u nás v Brně, Hradci nebo Bratislavě.

Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.

MÁŠ POCIT, ŽE BY NÁM TO SPOLEČNĚ MOHLO FUNGOVAT?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme osobně :).

Pokud by ses chtěl/a ještě před setkáním podívat, jak to u nás chodí (a trochu nasát atmosféru předem), doporučujeme prozkoumat náš FB profil (https://www.facebook.com/MoroSystems/) nebo blog http://vsadnajavu.cz/.

Těšíme se na tebe!


Informace o pozici

Společnost
MoroSystems, s.r.o.
Adresa
Thámova 166/18, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT analytik, SW architekt, Project Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

MoroSystems, s.r.o., Bibiána Fejedelemová