Společnost oekoplan Czech Republic s.r.o. se sídlem v centru Brna působí na trhu již 20 let. jedná se o stabilně rostoucí firmu, která vyhotovuje významné zakázky. Firma se zabývá zpracováním průkazů energetické náročnosti budov, energetických auditů, energetických posudků a projektů úspor energie.

Obchodní asistent/tka

Oekoplan Czech Republic s.r.o. posiluje svůj obchodní tým. Do zkušeného kolektivu hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/tky obchodu. Nabízíme zajímavou práci v perspektivní firmě na plný úvazek.


Co u nás budeš dělat?

  • Oslovovat potenciální zákazníky
  • Vést databázi zakázek a kontaktů v interním systému
  • Pečovat o stávající obchodní partnery
  • Zpracovávat a prezentovat cenové nabídky (telefonicky či osobně)
  • Připravovat podklady pro výběrová řízení a veřejné zakázky
  • Administrativně vyřizovat zakázky od objednávky po expedici
  • Vystavovat faktury
  • Podílet se na zajištění chodu kanceláře

Jaký bys měl být?

  • Pozitivní člověk s ukončeným středoškolským vzděláním
  • Máš příjemný projev a týmového ducha
  • Výborně se orientuješ na internetu a umíš pracovat s PC
  • Rád se učíš nové věci, jsi pečlivý a výkonný
  • Máš výborné komunikační a prezentační schopnosti
  • Výhodou:
  • Zkušenosti z oblasti obchodu a telemarketingu
  • Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme?

  • Zajímavou práci v atraktivním pracovním prostředí v centru Brna
  • Komplexní zaškolení na danou problematiku
  • Pracovní smlouvu – plný úvazek
  • Firemní benefity: stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days
  • Motivační dvousložkovou mzdu
  • Práce je vhodná pro absolventy
  • Nástup dohodou

Cítíte-li se naší nabídkou osloveni, pošlete prosím svůj motivační dopis a CV opatřené fotografií prostřednictvím odpovědního formuláře.


oekoplan Czech Republic, s.r.o.
Rašínova 2
602 00 Brno

http://www.oekoplan.cz
http://www.eprukaz.cz


Informace o pozici

Společnost
oekoplan Czech Republic s.r.o.
Adresa
Rašínova 103/2, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 19 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Telekomunikace, Account Manager, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Key Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.