Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism hledá talentované osobnosti, odhodlané profesionály jako nové posily pro svůj dynamický tým.

Manažer marketingové komunikace CzechTourism

Co vás čeká

Budete se podílet na vymýšlení a realizaci marketingových kampaní, které do Česka přivedou turisty ze zahraničí.

· Rozvoj destinační značky Česká republika a dohled nad dodržováním jednotné vizuální identity značky v multikulturním prostředí.

· Příprava, plánování a realizace kampaní na podporu domácího i zahraničního cestovního ruchu.

· Exekuce kreativního konceptu ve spolupráci s externími agenturami, produkcemi a studii.

· Plánování, realizace a vyhodnocení mediálních kampaní především v on-line prostředí v Česku i zahraničí.

· Zodpovědnost za plnění klíčových ukazatelů kampaní a jejich vyhodnocování.

· Spolupráce s externími dodavateli – kreativní agenturou, produkcí, grafickým studiem, mediálkami atd.

· Zpracování požadavků na marketingové aktivity v rámci CzechTourism a jejich procesování s dodavateli.

· Každodenní komunikace s produktovými manažery, zahraničními pobočkami a ostatními odděleními CzechTourism.

· Příprava dokumentace k veřejným zakázkám, výběrovým řízením a uzavírání smluv.

Co vám můžeme nabídnout

  • Stabilitu a zázemí organizace ve státní správě.
  • Zajímavou pracovní příležitost v oblasti cestovního ruchu na mezinárodní úrovni.
  • Tvůrčí a rozmanitou náplň práce s vysokou mírou seberealizace.
  • Příjemné pracovní a zázemí v centru Prahy.
  • Pružnou pracovní dobu s možností zahraničních služebních cest.
  • Tabulkový plat a možnost dalšího vzdělávání (platové rozmezí 30-35 tis. Kč hrubého).
  • Přátelský, pozitivní a dynamicky se rozvíjející pracovní tým.
  • Možnost dalšího vzdělávání.

Další benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • sick days
  • Multisportkarta
  • příspěvek na penzijní připojištění

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

· Praxe na odpovídající pozici v marketingu nebo mezinárodní reklamní agentuře min. 2 roky.

· Zkušenosti s realizací integrovaných marketingových kampaní (kreativita a média).

· Vhled do aktuálních marketingových trendů, destinační marketing výhodou.

· Samostatnost, koncepční, tvůrčí a iniciativní přístup, cit pro grafiku.

· Aktivní znalost angličtiny na velmi dobré úrovni (slovem i písmem), další jazyky výhodou.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem v českém jazyce.

Termín nástupu dohodou.


Informace o pozici

Společnost
CzechTourism
Adresa
Vinohradská 1896/46, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Marketing, Státní a veřejná správa
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel