Jsme poradenská společnost ALTAXO, zabývající se službami pro podnikatele. Zakládáme, vykupujeme a prodáváme společnosti, poskytujeme virtuální sídla, vedeme účetnictví více než 450 společnostem. Máme tým 25 spolupracovníků, sídlíme v Praze a v Brně

Administrativní pracovník Praha - Karlín

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník v naší centrále v Praze na Karlíně. Budete mít na starosti především agendu spojenou s tvorbou dokumentace a podkladů pro různé obchodní případy, jednání a schůzky. Dále budou Vaší náplní práce pochůzky spojené s obchodními případy, komunikace s klienty, úřady a dalšími institucemi.

Hledáme člověka, co se nebojí nových výzev, bude spolupracovat s týmem a nezalekne se žádného úkolu.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Budete pracovat v příjemném prostředí společnosti, která roste o desítky procent ročně a v krásném moderním prostředí v office centru na Karlíně.

Náplň práce

  • zpracování objednávek a podkladů
  • tvorba a příprava dokumentace
  • telefonická komunikace
  • emailová komunikace
  • komunikace se státními institucemi
  • spolupráce na obchodních případech
  • podpora týmu
  • práce v interním systému

Požadujeme

  • výborné komunikační dovednosti
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • vysoké pracovní nasazení a flexibilitu
  • komunikativní AJ (B2)
  • praxe v administrativě výhodou.

Nabízíme

  • práci v příjemném prostředí rostoucí společnosti
  • prémie, bonusy odvislé od pracovního výkonu
  • rozšiřování znalostí a dovedností, školení
  • profesní i finanční růst s ohledem na dosažené výsledky
  • firemní akce


Pokud Vás náš inzerát zaujme, pošlete CV v českém jazyce a my se Vám ozveme.


Informace o pozici

Společnost
ALTAXO Accounting s.r.o.
Adresa
Sokolovská 131/86, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 33 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Odborný asistent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.