Personální agentura

Senior Consultant (M&A, možnost home-office)

Pro úspěšnou středně velkou poradenskou společnost na Praze 4 - na metru Pankrác hledám člověka na pozici Senior Consultant do oddělení transakčního a finančního poradenství.

Tým je přátelský, společnosti se daří. V Praze je cca 35 lidí. Působí mezinárodně.

Náplň práce:

Podílet se na podpoře klientů při akvizicích a jiných transakcích.

Podílet se na přípravě finančních analýz a prezentací pro významné klienty z oblasti tzv. private equity i pro významné skupiny podniků.

Posuzovat optimální financování transakcí včetně ekonomických, daňových a právních dopadů (ve spolupráci s ostatními kolegy).

Pomáhat při sestavování konsolidovaných účetních výkazů dle ČÚS i IFRS. - v případě zájmu

Zpracovávat finanční kalkulace pro účely ocenění podniku dle daňových předpisů (bez znalecké doložky). - v případě zájmu

Pomáhat připravovat analýzy ceny obvyklé pro účely převodních cen, podílet se společně s daňovými kolegy na přípravě a revizích metodiky převodních cen a přípravě dokumentace převodních cen. - v případě zájmu

Podílet se na daňovém poradenství a přípravě daňových přiznání ve spolupráci s daňovými poradci TAF týmu. - v případě zájmu

Koordinovat a vést tým juniorštějších kolegů. - v případě zájmu

Znalosti a zkušenosti:

VŠ vzdělání

Praktické zkušenosti s transakčním poradenstvím a/nebo zpracováním finančních analýz různého charakteru v délce min. 2 roky. Zejména ale jde o osobnost člověka a jeho zájem se učit a rozvíjet než o délku praxe

AJ pokročilý

Spolehlivost, zodpovědnost

Nabídka:

Zajímavá práce.

Příležitost k osobnímu a kariérnímu růstu včetně možnosti studia ACCA a přípravy na zkoušky daňového poradce (dle Tvého zájmu).

Zajímavé platové ohodnocení.

Zajímavé projekty pro významné klienty.

Benefity (home-office, stravenky, flexibilní pracovní doba, výuka AJ, čerstvé ovoce a zelenina každý den k dispozici a další).

Příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.

Možnost realizovat své nápady.

Nástup je dle dohody.

V případě zájmu o více informací kontaktujte Ing. Ladu Drobišovou, MBA na tel. čísle 722 950 102.

www. LDHR.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete souhlas, aby společnost LD Human Resources s.r.o., IČ: 24275336 zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Třetím osobám mohou být poskytnuty za účelem získání zaměstnání, a to po předchozí domluvě.


Informace o pozici

Společnost
LD Human Resources s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Daňový poradce/specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura