Nokian Tyres - we are a manufacturer of premium tyres, looking for people who can deal with difficult situations and have a strong desire to be the best. We are looking for motivated and skilled employees, as well as future talents who will help us to work on a common success.

Customer service specialist France

V jaké firmě budete pracovat?

Nokian Tyres s.r.o. - jsme výrobce prémiových pneumatik, hledáme lidi, kteří si umí poradit s náročnými situacemi a mají silnou touhu být nejlepší. Máme zájem o motivované a kvalifikované profesionály, jakož i budoucí talenty, kteří nám pomohou pracovat na společném úspěchu.

Na čem budete pracovat:

Hlavní náplní práce je péče o portfolio zákazníků v zemích s francouzsky mluvící klientelou (francouzský trh).

V praxi to znamená, že budete přijímat a zpracovávat objednávky, plánovat a zabezpečovat dopravu, zpracovávat reporty, vystavovat faktury a jiné činnosti v souvislosti s péčí o zákazníka. Budete velmi úzce spolupracovat s obchodními zástupci působícími v daném regionu v rámci podpory prodeje.

K úspěšnému zvládnutí této pozice potřebujete:

  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou. Absolventi vítáni!
  • Středoškolské vzdělání
  • Výbornou znalost francouzštiny slovem i písmem, dále angličtiny na komunikativní úrovni
  • Velmi dobrou uživatelskou znalos MS Office – Excel, Outlook
  • Být komunikativní, samostatný/á, flexibilní
  • Zkušenost s prací v ORACLE/SAP výhodou
  • Co Vám za to nabízíme

Práce na HPP

Plat dle dohody

Benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů sick days
  • Finanční bonus
  • Stravenky
  • Benefity na sport, kulturu, volný čas
  • Firemní počítač
  • Systém dalšího vzdělávání
  • Pravidelné teambuildingové aktivity
  • Jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem
  • Zprostředkováváme MultiSport kartu
  • Firemní kultura nordické společnosti a jedinečný „Hakkapeliitta spirit“

Místo výkonu práce: Praha

Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete, prosím, motivační dopis a životopis prostřednictvím on-line formuláře do 31.12.2018.

Kontakt: Marcela Janoutová, Oddělení lidských zdrojů

-------------------------------------------------------------------------------------------

What is our company about?

Nokian Tyres - we are a manufacturer of premium tires, looking for people who can deal with difficult situations and have a strong desire to be the best. We are looking for motivated and skilled professionals, as well as future talents who will help us to work on a common success.

What are you going to work on?

Your main responsibility is taking care of the customer portfolio in countries with French-speaking clientele (French market). In practice it means that you will be receiving and processing orders, reports, creating Invoices and other customer care activities. You will cooperate with sales representatives operating in France market, supporting sales promotion.

To be successful in this position, you need:

  • Experience in a similar position is an advantage. Graduates welcome!
  • High school education
  • Excellent command of written and spoken French, as well as communicative English
  • A very good user of MS Office - Excel, Outlook
  • Communicative, independent, flexible
  • Experience of working in Oracle / SAP an advantage
  • What do we offer for it
  • Work full time

Salary by agreement
Benefits:

  • 5 weeks of vacation
  • 5 sick days
  • Financial bonus
  • Meal vouchers
  • Benefits for sports, culture, leisure
  • Company laptop
  • Further education system
  • Regular team building activities
  • Language courses fully covered by employer
  • MultiSport card
  • Corporate culture of Nordic society and unique „Hakkapeliitta spirit“

Place of work: Prague

Onset as soon as possible
If interested, please fill in an application form till 31.12.2018.

Contact: Marcela Janoutová, HR Specialista


Informace o pozici

Společnost
Nokian Tyres s.r.o.
Address
V parku 2336/22, Praha – Chodov
Required education: Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Required languages: French (Proficient), English (Advanced)
Benefits: Bonuses, Discount on company products / services, Notebook, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Educational courses, training, Cafeteria, Refreshments on workplace
Listed in: Customer service, Back office worker
Employment form
Employment form: Full-time work
Employment contract
Employment contract: employment contract
Employer type: Employer

Nokian Tyres s.r.o., Marcela Janoutová