CTS Corporation (www.ctscorp.com), založená v r. 1896, je celosvětovým lídrem v designu a výrobě v oblasti elektronických komponentů, senzorů a aktuátorů především pro automobilový, strojírenský, letecký, IT průmysl a lékařství. Cílem společnosti je být předním poskytovatelem snímačů, pohybových a spojovacích komponentů, které umožňují inteligentní a bezproblémový svět.

V České republice jsou v současnosti 3 pobočky.

Pro pobočku v Praze a v Hradci Králové hledáme pracovníka, který bude zodpovědný za vedení kompletní účetní agendy pro obě pobočky.

Náplň práce:

- účtování přijatých faktur, pokladních dokladů, karetních plateb, banky

- platby za dodavatelské faktury

- reporty DPH a kontrolní hlášení

- vystavování faktur

- asistence s reportováním měsíčních a ročních výsledků pro majitele společnosti dle zadání vedoucího finančního oddělení

- údržba a práce na vývoji a zlepšení účetního systému

- odpisy dlouhodobého majetku

- každoroční závěrka

Požadavky:

- praxe na pozici samostatné(ho) účetní(ho) alespoň 3 roky nejlépe ve výrobní firmě

- SŠ vzdělání v účetním oboru

- znalost MS Office

- angličtina a zkušenost s účetním systémem Helios nebo SAP vítána


Informace o pozici

Společnost
CTS Ceramics Czech Republic s.r.o.
Adresa
Bavorská 1138/6, Praha – Stodůlky
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

CTS Ceramics Czech Republic s.r.o., Martina Hegerová
251 614 751
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.