AURANDEA nově vzniklý projekt na generování štěstí a zdraví lidí na celém světě hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni, kdo by nám pomohl vybudovat skvělé místo pro všechny, naše obchodní partnery, zákazníky i kolegy. Nejsme obyčejnou firmou, jsme novou platformou, která chce být dynamickou moderní aplikací pro PC a mobilní telefony, která pomůže v osobním rozvoji, úlevě a zdraví našim klientům z celého světa.

Hledáme k sobě na samotném začátku kolegu/kolegyni, který/á bude zastávat roli:

Customer Happines Officer

* Který/á je kreativní a nebojí se přicházet s novými nápady

* Nebojí se komunikovat pomocí e-mailu, chatu, někdy i telefonicky

* Ovládá práci s MS Office a orientuje se na internetu a sociálních sítích

* Má skvělé a příjemné vystupování v českém i anglickém jazyce (němčina je také velké plus)

* Chce se učit novým věcem

* Rád/a navazuje nové kontakty

* Je pečlivý/á a pozorný na detail

* Má zkušenosti s psaním textů na web

* Je samostatný/á a zodpovědný/á

Co bude CHO dělat?

* Výše je toho dost popsáno, bude to každodenní komunikaci s našimi obchodními partnery

* Navazování komunikace přes sociální sítě, e-mail s novými obchodními partnery (pozor není to prodej, nic jim neprodáváme)

* Rada našim klientům s dotazy na používání webové a mobilní platformy v případech, kdy si neví rady

* Nastavení procesů komunikace s klienty i partnery

* Komunikace většinou v anglickém jazyce, případně německy

* Aktivně přispívat svými nápady

* Spolupodílet se na obsahu aplikace

Co může náš CHO očekávat?

* Práci na zcela novém unikátním moderním projektu v ČR

* Možnost být u zrodu něčeho velkého od samého počátku

* Spolupodílet se na vybudování nové značky a služby

* Prostor pro tvůrčí činnost v kancelářích v Praze

* Přímou spolupráci s ředitelem společnosti

* Poznat nové lidi i technologie

* Spoustu zaměstnaneckých benefitů: např. sportovní vyžití, jazykové kurzy, stravenky, aj.

.....a něco navíc: Příjemné pracovní prostředí ve firmě rodinného charakteru (navíc si potrpíme na dobrou kávu a kvalitní sypané čaje). Pořádáme rádi společné teambuildingové akce - hrazené večerní posezení s kolegy nebo Špindl v zimě na lyžích a další.....

Je to tvůrčí, je to nové, je to akční.

Pokud vás to zaujalo, ozvěte se nám. Pošlete nám motivační dopis spolu s vaším CV a my se vám určitě ozveme.


Informace o pozici

Společnost
ACEMA Credit Czech, a.s.
Adresa
U libeňského pivovaru 63/2, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Marketing, Zákaznický servis, Finanční poradce, Product Manager, Project Manager, Product Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel