Popis pracovní pozice

  • samostatná práce na zajištění pobytu skupin zahraničních klientů
  • písemná a ústní komunikace s francouzskými klienty
  • vypracování obchodních nabídek, programů a smluv
  • jednání s dodavateli a rezervace služeb v ČJ a AJ, vyhledávání nových dodavatelů
  • administrativní práce na zakázkách: fakturace, kontrola přijatých faktur, zadávání do systému
  • účast na mezinárodních veletrzích cestovního ruchu

Požadované znalosti a dovednosti

  • mateřský jazyk ČJ
  • jazykové znalosti: FJ na úrovni B2, AJ na úrovni B1
  • běžná uživatelská znalost práce na PC - MS Office
  • praxe na obdobné operativní pozici v cestovním ruchu nebo v jiném oboru výhodou

Nabízíme

  • zajímavou práci s využitím cizích jazyků
  • různorodou pracovní náplň
  • příjemné prostředí v mladém kolektivu
  • uchazečům s praxí na obdobné pozici možnost zkráceného úvazku

Informace o pozici

Společnost
Crystal Travel s.r.o.
Adresa
Čs. armády 828/34, Praha – Bubeneč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Francouzština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Marketing, Project Manager, Delegát cestovní kanceláře
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, pozice je vhodná pro absolventy.