POHODA je obecně prospěšná společnost. Působí na území Prahy a v jejím nejbližším okolí. Dospělým lidem s mentálním a kombinovaným postižením poskytuje sociální služby chráněné bydlení, osobní asistenci, terénní odlehčovací službu a denní stacionář. Vedle těchto služeb provozuje sociální podnik kavárnu Bílá vrána a cateringové služby. Máme 20 let zkušeností s provozováním sociálních služeb, jde nám o kvalitně poskytované služby a vytváříme pro pracovníky příznivé pracovní podmínky. Pracujeme týmově, otevřeně a partnersky mezi sebou komunikujeme.

Osobní asistent

Co Vás čeká

Pracovní pozice osobní asistent je vykonávána v rámci Programu Asistence, která zahrnuje službu jak osobní asistence, tak terénní odlehčovací služby. Asistent dochází do rodin na jednotlivé asistence, je v přímém kontaktu s klientem a rodinou, spolu s nimi tvoří a realizuje individuální plán rozvoje, vede dokumentaci, je součástí týmu, účastní se porad, konzultací s manažerem,skupinových případně individuálních supervizí.

V případě zájmu a potvrzení potřebných schopností, možnost být osobním asistentem s pověřením ke koordinaci a zastupování manažera služby.

Co od Vás budeme požadovat

  • příjemné vystupování, partnerský a empatický přístup k uživatelům služeb a jejich blízkým
  • otevřenou osobnost s vědomím vlastních hranic
  • trestní bezúhonnost
  • zdravotní stav umožňující práci i v terénu vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., min. kurz pracovníka v sociálních službách
  • uživatelskou znalost práce na PC

Výhodou bude, pokud budete

  • mít zkušenosti s lidmi s mentálním postižením, nebo jiným znevýhodněním
  • zkušenost s osobní asistencí
  • mít zaměření v přímé práci (ergoterapie, canisterapie aj.) pro obohacení týmu o nové přístupy v práci s klienty
  • zahraniční zkušenost, stáž aj.
  • aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)


Můžeme Vám nabídnout

  • práci v zavedené organizaci s dlouholetou zkušeností
  • flexibilní pracovní úvazky DPP/ HPP (HPP 0,5 - 0,75)
  • prostor pro osobní rozvoj
  • flexibilní pracovní dobu
  • mzdu a odměny odpovídající obdobné pozici v oboru (cca 22 500 - 25 500 Kč hrubého v případě celého úvazku)
  • dovolenou 25 dnů
  • pravidelné týmové supervize, možnost individuální supervize, podporu kolegů
  • firemní benefity v podobě stravenek, lístků do divadla, odborného vzdělávání aj.

Jestli-že Vás naše nabídka oslovila, pošlete svůj životopis s motivačním dopisem! Oslovovat budeme pouze uchazeče, kteří splňují požadavky k inzerované pozici.

Těšíme se na Vás! Kateřina Cvrčková, manažerka programu Asistence POHODA.


Informace o pozici

Společnost
POHODA - společnost pro normální život lidí s postižením, o.p.s.
Adresa
Roškotova 1737/6, Praha – Braník
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 22 500 – 25 500 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Zdravotnictví a sociální péče
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Praxe a stáže, pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


POHODA - společnost pro normální život lidí s postižením, o.p.s., Kateřina Cvrčková
777 913 482