Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR. Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Asistent/ka obchodního týmu pobočka Brno

Na naši pobočku do Brna hledáme nového „Respekťáka“ na pozici asistent/ka obchodního týmu, která/ý organizačně zaštítí chod naší pobočky. Potřebujeme také podporu, takové „druhé ruce“, parťáka, který bude dělat administrativní zázemí obchodně orientovaným kolegům. Hledáme do týmu člověka, který s námi táhne za jeden provaz, dělá práci s úsměvem, má energii na rozdávání :-) a je zodpovědný, protože takto u nás fungujeme všichni :-)

A co má konkrétně u nás asistent/ka na starosti:

administrativně technickou podporu oddělení (obchodní korespondence, vyplňování dokumentů, skenování, zajištění pošty, objednávky kancelářských potřeb) – to jste vy, náš parťák
zadávání informací o klientech do systému a odpovědnost za jejich správnost a úplnost – pořádek musí být
automatické obnovy smluv – sledování v systému a kontrola obnov, upomínky dlužného pojistného – aby se na nic nezapomnělo
přípravu prezentačních materiálů pro kolegy, spolupráci na požadované dokumentaci do výběrových řízení
rozúčtování pojistného – znalost Excel – aby se to dobře spočítalo


Co k tomu budete potřebovat, aby to dobře fungovalo:

maturitu - nejlépe ekonomického/obchodního směru
dobrá znalost práce s PC (MS Office), především excel
morální a občanskou bezúhonnost
organizační schopnosti a pečlivost


Oceníme u Vás:

osobní odpovědnost za svou práci, ale i schopnost týmové spolupráce
„Positive atittude“ a dobrou náladu přispívající k dobré atmosféře na pracovišti :-)


Co vám můžeme nabídnout:

různorodou činnost a navíc s námi nuda nebude :-)
systém motivačního bonusového ohodnocení
stabilní práci a příležitost profesně růst
možnost flexibilní pracovní doby v rámci pracovního týdne
zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kurzy, stravné nebo sick days a další)


Nástup ideálně ihned nebo dohodou

Smlouva na jeden rok, v případě oboustranné spokojenosti rádi spolupráci prodloužíme

V případě Vašeho zájmu zašlete Vaše CV a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na Vaše odpovědi. :-)


Informace o pozici

Společnost
RESPECT, a.s.
Adresa
Šumavská 416/15, Brno – Ponava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickday
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel