Společnost KRUK Česká a Slovenská republika s.r.o. (KRUK) je členem skupiny KRUK – mezinárodní společnosti, založené v roce 1998 a působící v České republice, na Slovensku, v Polsku, Rumunsku, Německu, Itálii a Španělsku. Společnost KRUK se zaměřuje na správu pohledávek finančních ústavů a korporátních zákazníků. Spravuje pohledávky bank, pojišťoven, telefonních operátorů i poskytovatelů energií a dalších služeb. Motto společnosti „Pomáháme splatit dluhy“ je výsledkem inovační politiky orientované na smírná řešení. Partnerský, osobní přístup k zadluženým osobám či firmám a pochopení jejich situace jsou hlavní přednosti, kterými se KRUK vyznačuje.

POMOC PRO NÁS NENÍ JEN PRÁZDNÉ SLOVO - pojďte s námi spravovat pohledávky JINAK!

Účetní

Co u nás budete dělat?

  • samostatné účtování účetních transakcí dle platných zákonů
  • účtování přijatých faktur (tuzemské i zahraniční), vystavování vydaných faktur, rozúčtování nákladů na střediska a zakázky
  • zpracování bankovních výpisů do účetnictví, administrativa bankovních výpisů, zadávání plateb
  • kontrola správnosti provedených účetních operací
  • zaúčtování mezd na základě podkladů mzdového odd.
  • měsíční zpracování účetní závěrky a reporting na zahraniční mateřskou společnost
  • kontrola zůstatků účtů, zpracování roční účetní závěrky
  • účast na tvorbě vnitřních směrnic
  • zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení a přiznání k silniční dani
  • spolupráce se statistickými institucemi (vypracování statistických výkazů) a auditory (příprava souborů pro audit)

Co od Vás očekáváme:

  • vzdělání ekonomického směru (min. SŠ s maturitou)
  • praxe v samostatném vedení účetnictví alespoň 2 roky
  • pokročilá znalost Excelu (kontingenční tabulky, vzorce)
  • středně pokročilá znalost AJ (zejména v psané formě)
  • ochota učit se novým věcem
  • znalost specifik účetnictví inkasní společnosti výhodou

Co vám můžeme nabídnout my jako Váš zaměstnavatel:

  • důkladné zaškolení
  • aktivní podporu osobního rozvoje - účast na trénincích a školeních
  • kurzy AJ v rámci pracovní doby
  • 26 dní dovolené
  • stravenky
  • systém zaměstnaneckých benefitů Cafeteria
  • prostor pro využití vlastních zkušeností a realizaci vlastních nápadů
  • otevřenou komunikaci a přátelskou atmosféru
  • dynamické prostředí úspěšné nadnárodní společnosti

Informace o pozici

Společnost
KRUK Česká a Slovenská republika s.r.o.
Adresa
Československé armády 954/7, Hradec Králové
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

KRUK Česká a Slovenská republika s.r.o., Petra Janečková
725 564 854