WMC Group a.s. je skupina českých společností s mezinárodní působností v oblasti IT, reklamy a služeb v oboru jachet a houseboatů. Všechny naše společnosti poskytují široké spektrum online služeb a digitální transformaci.

Sesterské společnosti ACTUM:

• ACTUM Digital: Rychle rostoucí digitální agentura, která nabízí komplexní vývoj a implementaci webových komunikačních a obchodních platforem a aplikací.
• ACTUMx: Zaměřuje se na IT outsourcing odborníků na krátkodobé projekty u lokálních a mezinárodních klientů.
• ACTUM+: Online marketingová agentura se zaměřením na zvyšování obchodních výsledků klientů v oblasti analýz, personalizované komunikace, digitální marketingové strategie, content management.
• ACTUM IoT: Zabývá se digitalizací ve firmách zaměřenou na internet věcí (IoT)

Reklama
• WMC|Grey: Reklamní a kreativní agentura, která je součástí mezinárodní sítě GREY Group. Působí na českém a slovenském trhu.

Služby v oblasti jachet a houseboatů:
• YACHTING.COM: Cestovní agentura zaměřená na pronájem jachet a návazných služeb po celém světě
• HAUSBOTY4U: Česká cestovní agentura zaměřená na pronájem hausbótů po celé Evropě

OFFICE/OPERATIONS MANAGER PRO AGENTURNÍ HOLDING

Jste OFFICE MANAGER tělem i duší, jste rychlí, rozhodní, systematičtí a komunikačně zdatní a to nejen v češtině ale i angličtině? Baví Vás zařizovat, vyjednávat, organizovat? Máte radost z toho, že ve firmě všechno funguje a zaměstnanci jsou spokojení? Navíc máte přímou zkušenost s vedením lidí (v současné době máme tým 2 recepčních/Office Assistant a pro interní Actum CAFE počítáme s týmem 1-2 baristů).

Nově jsme se přestěhovali do Visionary budovy na Praze 7, přímo u metra Holešovice a hledáme aktivního a zkušeného Office Managera, který si naše nové prostory a zaměstnance vezme pod svá křídla.

Popis práce:
- zodpovědnost za fungování a chod recepce a Actum Cafe
- řízení vztahů s dodavateli, smluvní agenda, optimalizace a kontrola nákladů
- správa kancelářských prostor, komunikace se správou budovy
- správa firemních mobilních telefonů a SIM karet
- správa firemních vozů a CCS karet, dohled nad jejich užíváním, čtvrtletní kontrola nákladů
- evidence předaných věcí zaměstnancům
- inventarizace majetku
- archivace firemních dokumentů
- zajišťování týmových akcí pro zaměstnance
- zajišťování služebních cest (letenky, ubytování, víza)

Pracovní doba: 9.00 - 18.00, hodinová polední pauza.

Požadujeme:
- praxe na obdobné pozici 3-5 let ve středně velké společnosti
- zkušenosti s vedením alespoň jednoho podřízeného
- výborné vyjednávací schopnosti
- zvládání rychlé, různorodé a často stresové práce
- výborné organizační a komunikační dovednosti
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
- energická a extrovertní osobnost
- pokročilá angličtina psaná i mluvená - mezinárodní tým
- kultivovaný projev

Nabízíme:
- stabilní práci na dobu neurčitou
- mladý tým a neformální prostředí, kde se stále něco děje
- každodenní využití angličtiny


Informace o pozici

Společnost
Actum, s.r.o.
Adresa
Plynární 1617/10, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Profesní/osobní kouč, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel