Do zbrusu nového internetového projektu Suprdeal.cz hledáme operátora/administrátora.

Co u nás budete dělat?

  • hlavní činností bude administrace, zpracování a vyřizování objednávek v on-line a mobilních aplikacích,
  • administrace obchodu, přidávání produktů do obchodu v on-line aplikacích,
  • zpracovávat objednávky a požadavky od zákazníků, aktivně komunikovat se zákazníky
  • aktivně se podílet na zvyšování prodeje
  • proaktivně řešit náročné zákaznické situace.

Co od Vás očekáváme?

  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • velmi dobrá orientace v on-line prostředí a mobilních aplikacích,
  • rozvinuté organizační a komunikační dovednosti,
  • logické uvažování, svědomitost a spolehlivost,
  • rychlá orientace, ochota a schopnost učit se nové věci,
  • vysoká orientace na zákazníka a na výsledek,
  • příjemné, profesionální vystupování,
  • samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, vytrvalost, zdravé sebevědomí,
  • spolehlivost, schopnost pracovat systematicky a plnit stanovené termíny,
  • praxe z firemního či komerčního call centra výhodou.


Informace o pozici

Společnost
Suprdeal s.r.o.
Adresa
Hradec Králové
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 18 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník call centra, Pracovník back office, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Suprdeal s.r.o., Ondřej Ťopek